تاریخ خبر: کد خبر: 8276

نیشابور حیاط خلوت مافیای برگزاری کنسرت‌ها/ فرماندار به جای کنسرت، به حل معضل اعتیاد و طلاق اهتمام ورزد

متاسفانه طی یکسال گذشته حدود 10کنسرت در این شهر برگزار شده و به نوعی نیشابور به شهر کنسرت‌ها شهره و حیات خلوت مافیای کنسرت در استان شده، این درحالی است که بیش از 80 درصد شرکت کنندگان در کنسرت‌ها غیر نیشابوری بوده و از سایر شهرها به این شهر می آیند.

نیشابور حیاط خلوت مافیای برگزاری کنسرت‌ها/ فرماندار به جای کنسرت، به حل معضل اعتیاد و طلاق اهتمام ورزد

به گزارش «قاصدنیوز»، در پی حواشی ایجاد شده پیرامون لغو کنسرت موسیقی در شهر نیشابور، جمع کثیری از مجموعه‌های فرهنگی و هیئات مذهبی این شهرستان در بیانیه ای از اقدام قانونی دادستان این شهر در ممانعت از برگزاری کنسرت موسیقی حمایت نمودند.

 

در این بیانیه آمده است که متاسفانه طی یکسال گذشته حدود 10کنسرت در این شهر برگزار شده و به نوعی نیشابور به شهر کنسرت‌ها شهره و حیات خلوت مافیای کنسرت در استان شده، این درحالی است که بیش از 80 درصد شرکت کنندگان  در کنسرت‌ها غیر نیشابوری بوده و از سایر شهرها به این شهر می آیند.

 

در بخشی دیگر از این نامه به جریحه دار شدن احساسات و عواطف دینی و مومنین اشاره شده آن هنگام که بخش هایی از آن کنسرتها در فضای مجازی پخش شده که شاهد اختلاط دختر و پسر ها، حرکات موزون و ناموزون برخی دیگر و فاجعه بار تر کشف حجاب برخی دختران و زنان در حالت غیر طبیعی در فضایی سالن مشهود است .

 

هیات و مجامع مذهبی نیشابور اعلام داشته‌اند ما با هنر و موسیقی در چارچوب قانون و شرع مقدس مخالف نیستم، ما با فضای نشاط و شادابی مخالف نیستم بلکه ما بنا به فرمایش حضرت امام خمینی قدس سره با فحشا و بی بند و باری مخالفیم.

 

در این بیانیه به مشکلات فرهنگی، بی‌حجابی، اعتیاد، طلاق، وجود فرقه های انحرافی، و ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات اقتصادی مردم اشاره شده و از مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار شهرستان خواسته شده بیش از بها دادن به کنسرت‌ها به حل معضلات اجتماعی اهتمام ورزد. هیات و مجامع مذهبی نیشابور از اقدام قانونی و انقلابی دادستان نیشابور با جدیت حمایت کرده واز حوزه‌های علمیه، تشکل های دینی، و قرآنی، کانون های فرهنگی مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خواسته اند با تمام وجود به حمایت خود از دادستان محترم انقلاب ادامه داده و از شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه محترم خواسته اند برای همیشه باب کنسرت‌ها فساد انگیز را ببندند.

 

در بیانیه جمعی از هیآت و مجامع مذهبی نیشابور از رئیس قوه قضاییه خواسته شده دادستان نیشابور به خاطر این اقدام انقلابی و سایر خدمات خداپسندانه ایشان در راستای مبارزه با فساد و فحشا و ناهنجاری های اجتماعی و پیگیری‌ها لازم جهت حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق  محروم تجلیل به عمل آید.  

 

مرتبط:

- کنسرت‌های موسیقی استان در انحصار تهیه‌کننده کنسرت‌های دبی

- فرهنگ اصیل شهرستانی‌، هدف کنسرت های موسیقی+فیلم و عکس

- اعتراض مردم گلبهار به برگزاری کنسرت در این شهر

کلمات کلیدی

  • 0 0

    انشالله با لغو کنسرتهاو.... ریشه همه فسادها از جمله مواد مخدر و مشروبات را میگیریم . الان با لغو ین چند کنسرت توسط ...الان مواد مخدر به -1% رسید خدا رو شکر

ارسال نظر

تریبون