تاریخ خبر: کد خبر: 7807

در شاندیز اجرا شد/

فیلم: آیا این موسیقی انقلاب است؟!

فارغ از ارزشگذاری بر روی محتوا و سبک موسیقی اجرا شده، ضروری است مسئولان حوزه هنری استان نسبت خود را با این برنامه مشخص و درباره سرقت نام «موسیقی انقلاب» در شب های دهه فجر و اجرای کنسرت پاپ، توضیح دهند.

یکی از مخاطبان کانال تلگرام «قاصدنیوز»، ویدئوهایی را برای این رسانه ارسال کرده است که مربوط به برنامه ای با نام «شب های انقلاب» در مجموعه گردشگری شاندیز است.

 

در طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سید جواد رفائی رئیس حوزه هنری مشهد درباره این برنامه مصاحبه و اظهار کرده بود: شب‌های موسیقی انقلاب به مدت 5 شب و در دو نوبت از ساعت 17 تا 19 و 20 تا 21 و 30 دقیقه در دهکده شاندیز برگزار می‌شود.

 

وی افزود: موسیقی انقلاب اسلامی و اوایل انقلاب، موسیقی جنگ،خراسان و تکریم شهدا از جمله موضوعاتی است که به آن پرداخته می‌شود.

 

رفائی تصریح کرد: امیر تاجیک، احمدوند، روزگار، اصحابی و صنعتگر خواننده‌هایی هستند که در این مراسم حضور دارند.

 

اما در این ویدئو می بینیم علیرضا روزگار از خوانندگان موسیقی پاپ، ترانه ای عاشقانه و غیرمرتبط با موضوع برنامه و البته سبُک را در فضایی که مشاهده می کنید، اجرا می کند.

 

فارغ از ارزشگذاری بر روی محتوای موسیقی اجرا شده، ضروری است مسئولان حوزه هنری استان نسبت خود را با این برنامه مشخص و درباره سرقت نام «موسیقی انقلاب» در شب های دهه فجر و اجرای کنسرت پاپ، توضیح دهند.

 

 

 اخبار ویژه و خاص مشهد و استان را در کانال تلگرامی قاصدنیوز از طریق لینک زیر دنبال کنید

telegram.me/ghasednews_com

 

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون