تاریخ خبر: کد خبر: 7762

به نام اصولگرایان به کام تبلیغاتی اعتدالیون/

بهره‌برداری سیاسی مشترک جریان موسوم به اعتدالیون و استانداری از پروژه شهرداری مشهد!+ تصویر

در روزهای اخیر صدها بنر تبلیغاتی در سطح شهر مشهد نصب شده است که این پروژه را که دست‌رنج جهادی تیم فعلی شهرداری مشهد است را منتسب به دولت می‌کند و جالب‌تر آنکه این بنرهای تبلیغاتی با نام یک جریان و تشکل سیاسی معلوم‌الحال با همکاری روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نصب شده است.

به گزارش «قاصدنیوز»، مطابق وعده ای که شهرداری مشهد پیش از این برای طرح توسعه خط یک قطارشهری داده بود، دو ایستگاه از این پروژه راه‌اندازی و قطار شهری به فرودگاه مشهد متصل شد و برای مراسم افتتاحیه آن از رئیس جمهور دعوت گردیده بود.

 

در همین حال، در روزهای اخیر صدها بنر تبلیغاتی در سطح شهر مشهد نصب شده است که این پروژه را که  دست‌رنج جهادی تیم فعلی شهرداری مشهد است را منتسب به دولت می‌کند و جالب‌تر آنکه این بنرهای تبلیغاتی با نام یک جریان و تشکل سیاسی معلوم‌الحال با همکاری روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نصب شده است.

بنر تبلیغاتی افتتاح قطار شهری مشهد

سوال مطرح در این میان آن است که استانداری خراسان رضوی با چه مجوزی  در ایام انتخابات به اسم افتتاح یک پروژه به تبلیغ یک جریان سیاسی پرداخته است؟

 

اما فارغ از موضوع، به نظر می‌رسد حامیان دولتی‌ها با سوء استفاده از این فضا با مصادره به مطلوب‌ کردن عملکرد اصولگرایان، به تبلیغ وسیع خود و جریان سیاسی‌ نوظهورشان در دهه فجر و آستانه انتخابات مجلس پرداخته‌اند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون