تاریخ خبر: کد خبر: 7099

تخریب پاتوق فساد و مواد مخدر در تربت‌جام+تصاویر

فرمانده انتظامی تربت جام گفت : در ادامه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با اولویت برخورد با سودا گران مرگ و ارتقا امنیت اجتماعی در عملیاتی بیش از ده پاتوق فساد ، توزیع و مصرف مواد مخدردر حاشیه شهر تخریب و پاکسازی شد.

به گزارش قاصدنیوز، فرمانده انتظامی تربت جام گفت : در ادامه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با اولویت برخورد با سودا گران مرگ و ارتقا امنیت اجتماعی در عملیاتی بیش از ده پاتوق فساد ، توزیع و مصرف مواد مخدردر حاشیه شهر تخریب و پاکسازی شد.

 

سرهنگ علی اصغر مختاری در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،افزود : مأمورین پلیس مواد مخدر پس از یک سری تحقیقات نامحسوس و شناسایی مخروبه های حاشیه شهر و پاتوق های فساد توزیع و مصرف مواد مخدر با همکاری مقام قضایی ، شهرداری ، کمیته امداد و بهزیستی وارد عمل شده و نسبت به تخریب و پاکسازی پاتوق ها اقدام نمودند.

 

وی تصریح کرد : در این عملیات بیش از ده پاتوق فساد ، توزیع و مصرف مواد مخدر شناسایی و بطور کامل تخریب و پاکسازی شد.

 

وی تأکید کرد : برخورد با معتادان خطرناک و خرده فروشان مواد مخدر از مطالبات به حق مردم است و پلیس مصمم است با اجرای اینگونه طرح ها علاوه بر دستگیری و برخورد با سوداگران مرگ محیط را برای فعالیت آنان نا امن کند.

 

فرمانده انتظامی تربت جام همچنین اظهار داشت : طی هفته گذشته مأمورین موفق شدند تعداد 21 خرده فروش مواد افیونی و 18 معتاد پرخطر را دستگیر و جمع آوری کنند.

 

سرهنگ مختاری افزود : از ناحیه دستگیر شدگان مقدار 3 کیلو 872 گرم مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون