تاریخ خبر: کد خبر: 6371

توهین صریح گروهی که خود را منتقد و دلسوز مدیریت شهری مشهد معرفی می‌کند/

باید فرهنگی را در شهرداری به‌وجود آوریم که پارک کوهسنگی را گورستان نکند! +صوت

ما باید فرهنگی را در شهرداری به وجود آوریم که پارک ملی و قشنگ ما یعنی کوهسنگی را گورستان نکند! این چه اعتقادی و مردم‌دوستی شهرداری است که رفت آنجا را گورستان کرد؟ شما(خبرنگاران) باید حمله می‌کردید و می‌گفتید این شهدایی که آنجا دفن شدند عزیزتر از شهدای بهشت رضا نیستند!

باید فرهنگی را در شهرداری به‌وجود آوریم که پارک کوهسنگی را گورستان نکند! +صوت

به گزارش«قاصدنیوز»، یکشنبه گذشته(8شهریور) نشست خبری جمعیتی با نام «دوستداران توسعه مشهد» که متشکل از مدیران بازنشسته و سابق شهرداری مشهد و نهادهای دولتی می‌باشد، با حضور برخی خبرنگاران در ساختمان «ساپکو» برگزار شد.

 

دبیر کل این جمعیت که تشکل متبوعش اخیراً مجوز فعالیت خود را از وزارت کشور دریافت کرده است هدف تأسیس آن را انتقال تجربیات مدیریتی به مدیران استان و علی‌الخصوص مدیریت شهری مشهد دانسته است.

 

محمدمهدی مروج الشریعه در این نشست خبری اظهار کرد: ما به توسعه سیاسی نیز اعتقادداریم و در این زمینه کارخواهیم کرد ولی فعالیت‌های جمعیت دوستداران توسعه مشهد الرضا(ع) تنها به تلاش برای توسعه سیاسی خلاصه نمی‌شود و به توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی هم می‌پردازیم.

 

وی ادامه داد: نظر صریح و مخالفت جدی خود را با سیاستهایی که نادرست و غیر منطقی می دانیم اعلام خواهیم کرد و شورای اسلامی و شهرداری را با ارائه راهکار پیشنهادی کمک خواهیم کرد.

 

فارغ از دیگر سخنان طرح‌شده در این نشست خبری که با حضور اعضای اصلی این جمعیت که شامل نوروزی شهردار اسبق مشهد که به جریان موسوم به اصلاحات وابستگی فکری دارد، علیرضا شهریاری عضو سابق شورای مشهد، ایرج یزدانبخش و سید محسن شوشتری مدیرعامل اسبق قطارشهری مشهد برگزار شد، یکی از هیئت مؤسس این جمعیت پرده از اهداف فرهنگی تشکل متبوع خود برداشت.

 

یزدانبخش به‌عنوان مسئول کمیته اقتصادی و تولید جمعیت دوستداران توسعه مشهد در بخشی از سخنان خود گفت:

امیدوارم روزی در خدمتتان باشیم که اخبار خوشی را بدهیم. ما تازه شروع کرده‌ایم ولی دیدمان بسیار وسیع و کارشناسانه و اجرایی است. ما خیلی خوب می‌توانیم دوستداران مشهد را جمع کنیم. کار ما فرهنگ‌سازی است. ما باید فرهنگی را در شهرداری به وجود آوریم که پارک ملی و قشنگ ما یعنی کوهسنگی را گورستان نکند! این چه اعتقادی و مردم‌دوستی شهرداری است که رفت آنجا را گورستان کرد؟ شما(خبرنگاران) باید حمله می‌کردید و  می‌گفتید این شهدایی که آنجا دفن شدند عزیزتر از شهدای بهشت رضا نیستند! بپیچید به اعمالشان* ، ما هم کمکتان می کنیم.

 

خواهشم این است واقعاً خبرنگار باشید. قدم‌هایی که قلم‌های شما برمی‌دارد متحول می‌کند. خواهشم می‌کنم بیشتر قاطی کار بشوید. ما جمعیت دوستداران مشهدیم. تک‌تک شما عضو جمعیت ما هستید.  ما عضو رسمی داریم که ثبت‌نام می‌کند و عضوهای غیررسمی تمام مردم مشهد هستند.

صوت مرتبط

دانلود

 

متأسفانه دراین‌بین با رصد اخبار درج‌شده از این نشست خبری در رسانه‌های منتسب به جریان موسوم به اصلاح‌طلب و اصولگرا ، هیچ رسانه‌ای نسبت به این جسارت بزرگ به مقام شامخ شهیدان مظلوم گمنام مدفون در بوستان کوهسنگی واکنشی نشان نداده و فقط این بخش از سخنان این فرد هتاک را سانسور کرده‌اند.

 

به نظر می‌رسد این سخن و مهم‌تر از آن حضور شخص مخالف با تدفین شهدای گمنام در دهه 80 یعنی شهردار اسبق مشهد در ترکیب اعضای اصلی و مؤثر این جریان، اهداف پشت پرده «جمعیت دوستداران توسعه مشهد» را رو کرده و به‌نوعی منظور و برداشت این تشکل از مفهوم «توسعه» را تبیین نموده است.

 

از سوی دیگر شروع فعالیت این تشکل در بحبوحه انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط عده‌ای که پس از فعالیت‌های کلان اقتصادی و هم‌اکنون با دست داشتن در پروژه‌های مختلف عمرانی، به دنبال توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است نیز جای تأمل دارد که در صورت لزوم اطلاعات بیشتری پیرامون این موضوع منتشر خواهد شد.

 

 

پی نوشت:

* کلمه "اعمالشان" در صوت کمی نامفهوم است.

کلمات کلیدی

  • یک مشهدی شهید دوست 5 2

    از آقا علی بن موسی الرضا شرم کنید! دوره این اصلاحات فاسد گذشته! مردم ما در فکر مبارزه با صهیونیست و تکفیری ها هستند..انشاء الله با ظهور امام زمان، این تفکرات پوسیده شما هم مضمحل خواهد شد.
    جای این ادبیات سخیف در شهر مقدس ما نیست!
    مردم شهید پرور مشهد شما را طرد خواهند کرد!
    جبل النور ما از لوث فساد و فحشا با همین 8 شهید گمنام که فرزندان فاطمه زهرا هستند پاک شده.

  • حمید 5 1

    دولت روحانی هیچی نداشت برای ما اما خوب دست بعضی ها رو برامون رو کرد. مگر دستمون به اون منافق یاوه گو نرسه...

  • کاظم 5 1

    حیف که گوش گوینده این سخن سخیف کر شده ولی بداند؛ که الگوی زنده نگه داشتن غیرت و حماسه از قدیم بر ما پوشیده نبوده است. عزیزانی که نه مثل رستم و کوروش و امیرکبیر و ... انفرادی مبارزه می کردند بلکه بسیجی و جان برکف از میهن خویش دفاع کردند، «تاج سر» هستند. ما ملت شهید پرور این نماد زرین را در بهترین مکان شهر می بریم تا همه بدانند این عزیزان خفته همیشه بیدارند.

  • حمید رضا 5 1

    اگه الان داری نفس می کشی از برکت خون همون شهداس و بس ...
    شرم کن ...

  • سیدی 2 1

    باسلام وتشکرازروشنگری سایت،خواهشندم درخصوص یک حرکت اعتراضی عملی درخصوص جسارت چنین مردگان سیاسی نیز،تمهیداتی راداشته مبذول دارید.یک جمع وایجاد موج اعتراضی.باوربفرماییدشهدای زنده ما آنقدر ارادتمند وعاشق دارند که درصورت هدایت دقیق وبسترسازی حضور اجتماعی آنان،صدای این قبیل خفاشها برای همیشه خفه گردد .سیدی.فرزندشهیدانقلاب

  • مخلص شهدا 1 1

    شرم کنید.از هر چه خلاف دین و نظام است.کاش میشد شما اصلاح طلبان اصلاح میشدید.هر روز دسته گلی جدید ،دارید خسته مان میکنید.حیا کنید از خون شهیدان.

  • حسنی 0 1

    سلام
    خدا را شکر
    که افرادی با استفاده از اعتبار و ایثار شهدا زمانی در مسند شهرداری و شورای شهر تاختند و خوردند ، و حال باز هم به عنوان دوستداران مشهد به دنبال کسب تکرار موقعیت رانت خواری جمعیت تشکیل داده اند.
    بحمدالله در اولین جلسه خطاب به خبرنگاران با بیان نگاهشان به جایگاه شهیدان روی تکفیریهای داعش را سفید کرده، و ضمیر خویش را نشان دادند

ارسال نظر

تریبون