تاریخ خبر: کد خبر: 6280

14زمین شهرداری مشهد برای ساخت مسجد در اختیار خیرین قرار می‌گیرد‌

رئیس شورای شهر مشهد مقدس گفت: ۱۴ زمین شهرداری مشهد برای ساخت مسجد در اختیار خیرین قرار می‌گیرد.

به گزارش قاصدنیوز، محسن انتظاری‌هروی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شورای ‌شهر مشهد، اظهار داشت: 14 زمین شهرداری برای ساخت مساجد در اختیار خیرین قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه ساخت مسجد برای شهر مشهد ضروری است گفت: شهرداری وظیفه ساخت مسجد ندارد، بلکه تنها وظیفه دارد تا با ایجاد بستر های لازم برای خیرین و مردم شرایط ساخت مسجد را فراهم سازد.

 

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به مراحل ساخت 64 مسجد فعال در شهر خاطرنشان کرد: شهرداری به‌منظور تسهیل فعالیت قرار بود تا 14 زمین را برای این امر اختصاص دهد که خوشبختانه با تصویب این امر در این جلسه شورای شهر این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

 

انتظاری‌هروی عنوان کرد: منظور تعیین و تکلیف آن دسته از افرادی که از سال 86 تا شهریور 92 برای آنها حکم قلع صادر شده بود تصمیماتی گرفته شد و قرار شد تا آنها با رفع مشکلات و انجام اقدامات قانون نسبت به دریافت پایانکار اقدام کنند.

 

وی با اشاره به کاهش مسئولیت مدیران شهرداری در راستای صدور چک در قبال اوراق مشارکت بیان داشت: با توجه به زمان کم حضور مدیران بنا شد تا شورای اسلامی شهر مشهد از تمامی افرادی که در یک جایگاه خصوصی برای فعالیت‌های اقتصادی عملی انجام می‌دهند حمایت کند.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون