تاریخ خبر: کد خبر: 6283

پژمانفر: بانک صادرات بازپرداخت دیون «موسسه میزان» را عهده‌دار می‌شود

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: در جلسه‌ای که نمایندگان با رئیس کل بانک مرکزی داشتند به‌طور قطعی بنابراین شد که بانک صادرات بازپرداخت دیون موسسه منحله میزان را عهده‌دار شود.

پژمانفر: بانک صادرات بازپرداخت دیون «موسسه میزان» را عهده‌دار می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یکی از نقطه ضعف‌هایی که در ساماندهی موضوع موسسه میزان وجود دارد، این است که تصمیمی برای کارکنان موسسه میزان اتخاذ نشده است.

 

وی افزود: در جلسه‌ای که نمایندگان با رئیس کل بانک مرکزی داشتند به‌طور قطعی بنابراین شد که بانک صادرات بازپرداخت دیون موسسه منحله میزان را عهده‌دار شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه برنامه زمانبندی سه هفته‌ای برای اقدام در این زمینه در نظر گرفته شد که در هفته نخست آن باید اموالی که در اختیار موسسه منحله میزان بوده است، شناسایی و مراحل کارشناسی روی آن‌ها برای قیمت‌گذاری انجام شود.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در مرحله بعدی باید اقدامات حقوقی مربوط برای بانک صادرات انجام پذیرد، تا مسئولان بتوانند امور مربوطه را پیگیری کنند.

 

پژمانفر خاطرنشان کرد: در هفته سوم نیز باید جمع‌بندی‌های مورد نیاز برای بازپرداخت سپرده‌ها انجام گیرد تا پس از آن مردم بتوانند با مراجعه به بانک صادرات نسبت به دریافت سپرده‌های خود اقدام کنند.

 

وی افزود: ورود بانک صادرات برای حل مشکل سپرده‌گذاران میزان هم اکنون به صورت مصوبه درآمده و این راهکارهای اجرایی به زودی به‌اجرا در می‌آید.

 

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ارتباط با ضعف‌های موجود در راهکارهای در نظر گرفته شده برای ساماندهی مشکل موسسه میزان تصریح کرد: مهم ترین ایرادی که این راهکارها دارد، مشخص نبودن وضعیت کارکنان این موسسه است، به بیان دیگر تاکنون هیچ تصمیمی برای اشتغال مجدد این افراد در نظر گرفته نشده است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون