تاریخ خبر: کد خبر: 6057

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان خراسان رضوی در گفتگو با «قاصدنیوز»:

استقبال از 13شهید خط شکن در بلوار هاشمیه مشهد برگزار می‌شود

محمد احراری پیرامون برنامه استقبال از این شهدا در سطح شهر مشهد گفت: قرار است در طی مراسمی در روز یکشنبه ساعت 18 از پل هاشمیه مشهد تا بنای منتظریه، مراسم تشییع باشکوهی با حضور عموم مردم برگزار گردد.

استقبال از 13شهید خط شکن در بلوار هاشمیه مشهد برگزار می‌شود

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان خراسان رضوی در گفتگو با «قاصدنیوز» پیرامون مراسم‌های تشییع و تدفین ده شهید گمنام و سه شهید شناسایی شده  در سطح استان خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام شهادت امام صادق(علیه السلام)و هماهنگ با دیگر نقاط کشور، استان خراسان رضوی میزبان پیکر پاک 13شهید خواهد بود.

 

محمد احراری افزود: در بین این شهیدان پیکر 2 برادر شهید به نام های شهید «محمد حصاری» و «محمدباقر حصاری» فرزند غلامرضا که از فرمانده گردان‌های عملیات بدر در سال 63 به شهادت رسیده‌ بودند از شهر نیشابور قرار دارد. همچنین شهید گرانقدر دیگری نیز با نام «محمدرضا قائمی» فرزند قربانعلی نیز جزو شهدای خط شکن شناسایی شده می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه پیکر تعدادی از این شهدا جزو عزیزانی هستند که در مراسم تاریخی استقبال از پیکر شهدا در تهران نیز تشییع شده اند، خاطر نشان کرد: بعدازظهر امروز 10شهید گمنام وارد مشهد می شوند که دو تن از آنان در روزشهادت امام صادق(علیه اسلام) در شهر زاوین کلات، دو شهیددر شهر مُلک آباد و شش شهید گمنام دیگر نیز در سه نقطه ای که متعاقبا اعلام خواهد شد تشییع و تدفین خواهند شد

 

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در خراسان رضوی پیرامون برنامه استقبال از این شهدا در سطح شهر مشهد گفت: قرار است در طی مراسمی در روز یکشنبه ساعت 18 از پل هاشمیه مشهد تا بنای منتظریه، مراسم تشییع باشکوهی با حضور عموم مردم برگزار گردد. همچنین در روز شهادت امام جعفرصادق(علیه السلام) پیکر شش شهید گمنام میهمان اجتماع عظیم عزاداران امام صادق(ع) در میدان شهدای مشهد خواهند بود.

 

وی در پایان پیرامون اطلاع رسانی دیرهنگام برنامه خاطرنشان کرد: شرایط به نحوی رقم خورد که روز پنجشنبه گذشته از سوی مسئولان امر، موضوعِ حضور پیکر این شهدا در این تاریخ در سطح استان تایید و قطعی شد و ما نیز این فرصت را برای استفاده بردن هرچه بیشتر مردم از عطر وجود شهدا به فال نیک گرفتیم.

کلمات کلیدی

  • 1 0

    سلام.
    مشهد یه شهر بزرگه! یعنی اصلا فعالیت فرهنگی نداره که شما اخبار جدید فرهنگی تون انقدر کمه یا سیاسیه؟

  • 0 0

    باسلام من فرزندشهیدمحدرضا زین پورجامه هستم الان سالهاست که از


    جنگ میگذرد پدرم ازشهدای استان خراسان درمشهداست که به لطف مسولان فراموش شده مانیزفراموش شدیم.

ارسال نظر

تریبون