تاریخ خبر: کد خبر: 5756

ساختمان جدید شورای شهر مشهد مصداق ‌تضییع بیت‌المال است

این پروژه با زیربنای حدود18هزار مترمربع از سال 1383 شروع و قرار است هفته آینده به صورت رسمی افتتاح گردد. یادآور می شود مدیریت فعلی این طرح در واقع وارث این طرح است نه بنیانگذار آن؛ ولی با این تفاسیر در ابتدای نقشه‌کشی و برنامه‌ریزی طرح میدان شهدا باید ساختار ها و فضاهای لازم تدارک دیده می‌شد تا موفق تر از وضعیت فعلی جلوه کند.

ساختمان جدید شورای شهر مشهد مصداق ‌تضییع بیت‌المال است

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر لطفی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ساختمان جدید شورا که اعضاء هم با انتقال به آن موافقت کرده‌اند، مصداق بارز تضییع حقوق بیت‌المال است.

 

وی با اشاره به هزینه‌های چند میلیاردی که ساختمان جدید شورا دربرداشته است، افزود: علاوه بر این، هزینه‌های افتتاح و نگهداری آن مبلغ کلانی است که می‌توان با صرف‌نظر کردن از آن نیز شورا را اداره کرد.

 

لطفی این ساختمان را با نوع وظیفه ذاتی شورا در تناقض خواند و تصریح کرد: چنین ساختمان پر از تجملات با شهر مشهد، شوری اسلامی آن و میدان شهدا اصلاً همخوانی ندارد.

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای ‌شهر مشهد افزود: با اینکه تصمیم قطعی مبنی بر انتقال اعضای شورا به این ساختمان اتخاذ شده ولی بهتر است که در این موضوع تجدید نظر و این بنا در اختیار ارگان دیگری که به آن نیاز دارد قرار بگیرد.

 

لطفی با اشاره به موضوع ارتفاعات جنوبی شهر مشهد، خاطرنشان کرد: عزم شهرداری و شورای شهر برای مبارزه با این موضوع کاملاً جزم شده است، به‌عنوان مثال ساخت‌وسازها در آبادگران و یا هتل 7 ستاره معروف متوقف شده ‌و مجریان این پروژه‌ها برای ادامه مجدد پروژه خود به اقدام قضایی مبادرت ورزیده اند.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه شورای شهر و شهرداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری باید برای رسیدگی به این معضل مدیریت مستقلی را تشکیل داده تا به صورت اختصاصی معضلات ارتفاعات جنوبی را مورد بررسی قرار دهد.

 

قابل ذکر است این پروژه با زیربنای حدود18هزار مترمربع از سال 1383 شروع و قرار است هفته آینده به صورت رسمی افتتاح گردد. یادآور می شود مدیریت فعلی این طرح در واقع وارث این طرح است نه بنیانگذار آن؛ ولی با این تفاسیر در ابتدای نقشه‌کشی و برنامه‌ریزی طرح میدان شهدا باید ساختار ها و فضاهای لازم تدارک دیده می‌شد تا موفق تر از وضعیت فعلی جلوه کند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون