تاریخ خبر: کد خبر: 5319

در طی بیانیه ای صورت گرفت/

تقدیر 17عضو شورای شهر مشهد از خروش یاران خراسانی در اجتماع "اجازه نمیدهیم"

آنچه جلوه گری کرد هم درس اقتدار و عظمتی برای دشمنان غدار و خبیث و هم درس عبرتی برای دسیسه بازان داخلی و هم پشتوانه و دلگرمی برای مذاکره کنندگان در جبهه نبرد دیپلماسی ایران اسلامی بود .

تقدیر 17عضو شورای شهر مشهد از خروش یاران خراسانی در اجتماع "اجازه نمیدهیم"

به گزارش «قاصدنیوز» هفده عضو شورای اسلامی شهر مشهد با صدور بیانیه ای از خروش یاران خراسانی در اجتماع عظیم "اجازه نمیدهیم" تقدیر نمودند . متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امت شریف و حماسه آفرین شهر ولایت و شهادت مشهد مقدس

سلام و درود خدا و فرشتگانش بر حماسه آفرینی ، زمان شناسی ، بصیرت و ولایتمداری شما بندگان برگزیده خدا . هفتم خرداد ماه سال94 برگ افتخار و زریّن دیگری در دفتر با شکوه و با عظمت یاران خراسانی مقام منیع ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه ای عزیز شد . آنچه جلوه گری کرد هم درس اقتدار و عظمتی برای دشمنان غدار و خبیث و هم درس عبرتی برای دسیسه بازان داخلی و هم پشتوانه و دلگرمی برای مذاکره کنندگان در جبهه نبرد دیپلماسی ایران اسلامی بود .

 

خدمت گزاران شما در شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن حمد و سپاس الهی مراتب قدردانی و سپاس خود را از این جلوه عظمت حق که در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج علیه السلام و در شب جمعه امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف در میدان شهدای مشهد اتفاق افتاد تقدیم می نمایند

 

در آستانه نیمه شعبان و 14خرداد ، سالگرد ارتحال امام راحل به روح شریف آن بزرگ مرد و ارواح طیبه شهدای عزیز درود می فرستیم و امیدواریم از منتظران واقعی منتقم خون شهدای مظلوم تاریخ باشیم.

 

همدل و همزبان با شما فریاد می زنیم

((ما ذوالفقار حیدریم ، فدائیان رهبریم . مرگ بر آمریکا ))

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون