تاریخ خبر: کد خبر: 5662

حاشیه شهر جزو دغدغه‌های اصلی ‌مشاوران جوان شهرداری مشهد است‌

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد ‌گفت: بررسی و رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر جزو دغدغه‌های اصلی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد است.

حاشیه شهر جزو دغدغه‌های اصلی ‌مشاوران جوان شهرداری مشهد است‌

به گزارش قاصدنیوز، هادی قاسم‌پور در مراسم تکریم و معارفه مشاور جوان شهردار منطقه 6 مشهد اظهار داشت: برای کاهش محرومیت در مناطق کم‌برخوردار باید بر مسائل فرهنگی تاکید کنیم که این امر نقش‌آفرینی بیشتر مشاور جوان در این مناطق را می‌طلبد.

 

وی در ادامه بیان کرد: مشاور جوان با شناسایی نقاط قوت و ضعف منطقه، مشکلات را شناسایی و با ارائه راهکار می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی در تقویت و نهادینه ساختن مسائل فرهنگی داشته باشد.

 

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد یکی از دغدغه‌های اصلی شهردار مشهد را حاشیه شهر مشهد به ویژه شهرک شهید رجایی دانست و تصریح کرد: گروه مشاوران جوان با تشکیل کارگروه حاشیه شهر و برگزاری بازدیدهایی به صورت ویژه با حضور اعضای کارگروه و مدیران شهری علاوه بر تحقیقات میدانی و ریشه‌یابی مشکلات، راهکارهایی به مدیران مناطق و ارشد مشهد ارائه دادند که آگاه‌سازی و حساس‌سازی مساله مهم حاشیه شهر را به صورت کشوری در پی داشت.

 

قاسم‌پور گفت: طرح جامع فضای مجازی، شبکه متروپلیس، آشنا ساختن 753 هزار جوان مشهدی با بدنه شهر و شهرداری، ساماندهی و توانمندسازی جوانان محله در شناسایی مشکلات منطقه و ارائه راهکارهای مربوطه از افق‌های پیش‌روی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد است.

 

وی افزود: گروه مشاوران جوان شهرداری با ایجاد شبکه جوانان محلات، درصدد است جوانان مستعد تمام مناطق را شناسایی و عدالت‌گستری و نخبه‌پروری را گسترش دهد.

 

وی در پایان ویژگی‌های مشاور جوان منطقه را فردی فعال، آشنایی کامل از محل خدمت، روابط عمومی بالا، ارائه راهکارهای مناسب برشمرد.

 

در این مراسم از زحمات محسن سلیمی قدردانی و سید معین شمشیری به عنوان مشاور جوان شهردار منطقه 6 مشهد معرفی شد.

 

منبع: روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون