تاریخ خبر: کد خبر: 5457

برنامه‌های صداوسیمای خراسان رضوی در ماه رمضان

صدا و سیمای خراسان رضوی در ماه ضیافت الهی رمضان اقدام به تولید ویژه برنامه‌هایی کرده است.

برنامه‌های صداوسیمای خراسان رضوی در ماه رمضان

به گزارش «قاصدنیوز»، برنامه «سفره‌های همدلی» ویژه افطار ماه مبارک رمضان همه روزه ساعت ۱۸:۳۰ با آیتم‌های متنوع مانند حضور کارشناسان اجتماعی و مذهبی، معرفی فعالان و قاریان قرآنی، روزه اولی‌ها، گزارش از افطاری‌های برگزار شده در سطح شهر، مسابقه و … همراه روزه‌داران به روی آنتن سیمای خراسان رضوی می‌رود.

 

بهار مهربانی؛ ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان از سیمای خراسان رضوی است که ساعت ۲:۳۰ بامداد به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود؛ آیتم‌های از حرم تا حرم، موضوع عتبات مکه مکرمه و مدینه منوره و … از بخش‌های مختلف این برنامه است.

 

مستند کیمیای سعادت دیگر برنامه‌ای است که هر شب ساعت ۲۱:۴۵ به مدت ۴۵ دقیقه پیرامون زندگی فعالان، حافظان و قاریان قرآنی به کارگردانی امید نوریان پخش می‌شود.

 

برنامه «نوید سلامت» برنامه بهداشتی پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی است که با موضوع رمضان و روزه روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷:۴۵ پخش می‌شود.

 

برنامه «سخنرانی» نیز هر شب ساعت ۰۰:۱۵ بامداد با موضوع رمضان از سیمای خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود.

 

همچنین پخش سریال‌های ترش و شیرین هر شب ساعت ۲۳:۱۵ و سریال مردان آنجلس در ساعت ۴:۴۵ صبح از سیمای استان پخش می‌شود.

 

پخش ترتیل قرآن از حرم مطهر رضوی در دو بخش سحر و ظهر (ساعت ۲:۱۵ به مدت ۱۵ دقیقه و ساعت ۱۳:۱۵) و برنامه تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله علم‌الهدی همه روزه ساعت ۶:۱۵ به مدت ۱۵ دقیقه در بخش زیارت شبکه استانی سیمای خراسان رضوی نیز برنامه‌های، جلوه‌های خورشید (ساعت ۱۱:۲۰ هر روز)، قاصدک ساعت ۱۲ هر روز با موضوع کودک، قنوت ویژه برنامه اذان و نماز ظهر، احکام ماه مبارک رمضان، سخنرانی هر روز ساعت ۱۲:۴۵ و ترتیل قرآن و تفسیر قران حجت‌الاسلام اکبر دهقان محقق و نویسنده کتاب ۱۱۴ نکته قرآنی پخش می‌شود.

 

همچنین جشن رمضان ساعت ۲۱ هر شب از سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.

 

شبکه استانی صدای خراسان رضوی نیز با تولید ویژه برنامه‌هایی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

 

برنامه سحر رادیو استانی خراسان رضوی با عنوان «نسیم سحری» به مدت ۹۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی رضا سلیمانی به روی آنتن می‌رود.

 

برنامه «ضیافت دل» ویژه افطار رادیو به مدت ۹۰ دقیقه به تهیه کنندگی امیررضا رئوف تهیه شده است.

 

برنامه مسابقه «نسیم رحمت» به مدت ۵۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی محمد کمالی ساعت ۱۷ با موضوع روزه برای شنوندگان شبکه استانی در نظر گرفته شده است.

 

برنامه «نغمه خوان عشق» به تهیه‌کنندگی میثم نظری‌نژاد و با موضوع قاریان برتر قرآنی در ۱۲ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای تهیه شده است.

 

برنامه ترتیل قرآن نیز در دو بخش صبحگاهی (بعد از نماز صبح) به مدت ۶۰ دقیقه و عصرگاهی ساعت ۱۵ تا ۱۶ به مدت ۶۰ دقیقه همراه مخاطبان می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون