تاریخ خبر: کد خبر: 5206

صدا و سیما نتوانسته از ظرفیت مشهد به‌ خوبی استفاده کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از میزان بودجه اختصاصی سازمان صدا و سیما به شبکه خراسان رضوی، گفت: صدا و سیما نتوانسته از ظرفیت مشهد به‌ خوبی استفاده کند.

صدا و سیما نتوانسته از ظرفیت مشهد به‌ خوبی استفاده کند

به گزارش قاصدنیوز، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با حجت‌الاسلام محمدیان، مشاور معاون امور استان‌های صدا و سیما با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار کرد: در گذشته شبکه استانی مشتری نداشت و بیشتر از شبکه‌های ملی استفاده می‌کردند اما امروزه با مراجعاتی که به بنده می‌شود نسبت به سه استان خراسان، وضع مراجعات مردم به شبکه خراسان رضوی قابل توجه است و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از برنامه‌های این شبکه بهره‌مند شوند.

 

امام جمعه مشهد با انتقاد از میزان بودجه اختصاصی سازمان صدا و سیما به شبکه خراسان رضوی، گفت: سهم اعتباری این شبکه از بودجه صدا و سیما قابل مقایسه با بهره‌برداری سازمان از امکانات استان نیست.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه خراسان رضوی در مسئله هنر هفتم و همچنین عرصه‌های کارگردانی و بازیگری حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: سازمان صدا و سیما باید اهتمام ویژه‌ای به موقعیت خراسان رضوی داشته باشد زیرا این استان از جنبه زائرپذیری و تثبیت و حاکمیت ارزش‌ها با هیچ استانی قابل قیاس نیست.

 

وی ادامه داد: برخورد سازمان صدا و سیما و سهمیه‌ای که برای شهر مقدس مشهد در نظر دارند همانند برخورد و سهمیه‌ای است که برای یک شهر کوچک در نظر می‌گیرند؛ مراسم‌هایی که در روز شهادت حضرت زهرا(س) و نیمه شعبان در مشهد برگزار می‌شود در سراسر جهان بی‌نظیر است، چرا صدا و سیما از چنین برنامه‌هایی به نحو احسن بهره‌مند نمی‌شود؟

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سازمان صدا و سیما تاکنون نتوانسته است از ظرفیت مشهد به‌خوبی بهره‌مند شود، گفت: وابستگی منطقه خلیج و بخش عمده‌ای از شیعیان عربستان به مشهد است، چرا نباید با این شهر ارتباط رسانه‌ای داشته باشند؟ به دلیل اینکه مشهد برای آنها منعکس نمی‌شود.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون