تاریخ خبر: کد خبر: 5113

آیت الله علم الهدی:

انقلاب اسلامی در عربستان در حال شکل‌گیری است

امروز انقلاب اسلامی در عربستان در حال شکل‌گیری است و در این راه باید خون‌های زیادی داده شود، خون آیت الله نمر وسیله شکل‌گیری این انقلاب و تسریع آن و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش قاصدنیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر اظهار داشت: امروز قبح گناه از نگاه مسئولان عربستان از میان رفته است و حتی شاهد هستیم که قبح جنایت اعدام یک عالم دینی نیز برای آنها از میان رفته است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رفتارهای اخیر عربستان 300 میلیون مسلمان را علیه این کشور تحریک کرده است و حتی بخشی از مردم خودشان نیز علیه آنها موضع گرفته‌اند.

 

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به واقعه عاشورا افزود: از زمان شهادت امام حسین(ع) و واقعه عاشورا تا به امروز میان شیعیان و خون دادن پیوند جدا ناپذیری شکل گرفته است، امام راحل فرمودند "محرم نتیجه پیروزی خون بر شمسیر است" ، امروز انقلاب اسلامی در عربستان در حال شکل‌گیری است و در این راه باید خون‌های زیادی داده شود، خون آیت الله نمر وسیله شکل‌گیری این انقلاب و تسریع آن و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون