تاریخ خبر: کد خبر: 5094

چند روز پس از پیام تبریک به آل‌سعود؛ آیت‌الله«نمر» اعدام خواهد شد/

آیا حوزه علمیه خراسان در تراز سخنان بی‌سابقه رهبری نسبت به آل سعود واکنش نشان می‌دهد؟

باید پرسید حوزه علمیه خراسان به عنوان دومین مرکز علمی-حوزوی در کشور چه اقدامی برای این اقدام ددمنشانه و عملکرد منفعلانه دستگاه دیپلماسی انجام خواهد داد؟

آیا حوزه علمیه خراسان در تراز سخنان بی‌سابقه رهبری نسبت به آل سعود واکنش نشان می‌دهد؟

به گزارش قاصدنیوز، همزمان با حملات وحشیانه رژیم آل سعود با همراهی چند کشور عربی و آفریقایی به کشور یمن و به خاک و خون کشیده شدن هزاران تن از مردم، وزیر امور خارجه با تغییر وزیر امور خارجه عربستان پیام تبریکی را برای وی فرستاد.

 

طی چند روز گذشته نیز برخی خبرگزاری های خارجی خبر دادند چهاردهم ماه مه کنونی (24 اردیبهشت 1394) حکم اعدام آیت الله شیخ «نمر باقر النمر» را اجرا خواهد کرد.

 

در این بین ذکر این نکته ضروری است که حوزه علمیه خراسان به عنوان دومین مرکز علمی-حوزوی در کشور چه اقدامی برای محکومیت این جنس اقدامات ددمنشانه انجام داده و خواهد داد؟

 

چقدر از ظرفیت علما و اساتید و ظرفیت تبلیغ و مدارس علمیه برای رهبری مردمی که برای به میدان آمدن و اعتراض به جنایات آل سعود نگاهشان به آنان می باشد استفاده شده است؟

 

نسبت حوزه علمیه خراسان با هشدار بی‌سابقه رهبر انقلاب به عربستان سعودی چیست؟ آیا در تراز این سخنان تاکنون حرکت کرده است؟

 

آیا مسئولان، علما، اساتید و بدنه حوزه علمیه خراسان به این عملکرد انفعالی دستگاه دیپلماسی که پیش از این نیز به وزیر خارجه آل سعود پیام تبریک فرستاده بود، اعتراضی خواهند کرد؟

 

 

مرتبط:

- اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره جنایات آل سعود در یمن

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون