تاریخ خبر: کد خبر: 5326

آیت الله علم الهدی در اجتماع منتظران ظهور:

مردم استکبارستیزند نه دولت‌ستیز/ هر توافقی که با استکبارستیزی همراه نباشد پذیرفتنی نیست

مردم دولت‌ستیز نیستند اما از اصل استکبارستیزی با دشمنان امام زمان (عج) کوتاه نمی‌آیند و تا پای جان و تا آخرین قطره خود در صحنه حاضر هستند.

مردم استکبارستیزند نه دولت‌ستیز/ هر توافقی که با استکبارستیزی همراه نباشد پذیرفتنی نیست

به گزارش قاصدنیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در اجتماع منتظران ظهور در میدان شهدای مشهد اظهار داشت: ویژگی بارز امام راحل این بود که ترس در قاموس ایشان نبود، شاه تا دندان مسلح بود و آمریکا به عنوان قدرت استکباری جهانی و امپریالیسم جهانی از وی حمایت می‌کرد اما امام مسیرش را ادامه داد.

 

وی افزود: اگر قائل هستیم که باید در راه امام زمان شهید شویم باید قائل به این مسئله باشیم، تا کسی در این خط قرار نگیرد نمی‌تواند امام زمان را یاری کند.

 

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اگر عشق و دلدادگی امام زمان محور است باید در خط استکبارستیزی وحشت و ترسی سر راه خود نبینیم.

 

وی عنوان کرد: هنری کسینجر زمانی وزیر خارجه آمریکا بود و مصر را به طرفدار اسرائیل تبدیل کرد؛ وی وقتی انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسید حرفش این بود که گفت آیت الله خمینی غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد و تصمیمات وی مجال برنامه ریزی را از سیاستمداران غربی گرفت و هیچ کس نمی‌توانست تصمیمات وی را از قبل حدس بزند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امام هراسی نداشت و با معیارهای شناخته نشده در دنیا سخن می‌گفت زیرا معیار دنیا تجهیزات نظامی و ناوگان دریایی است و امام با قدرت خدا و امام زمان صحبت می‌کرد و کسینجر می‌گفت گویا امام از جای دیگری الهام می‌گرفت.

 

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: کسینجر ادامه می‌دهد دشمنی آیت الله خمینی با غرب برگرفته از مبانی الهی وی بود و در این دشمنی خلوص داشت، ما با آمریکا فقط بخاطر اینکه دشمن خدا است دشمن هستیم.

 

وی گفت: تمام مسئله امروز ما این است که شک و تردید در اخلاص و وفاداری و اخلاص مسئولان خودمان نداریم بلکه بحثمان این است با دشمنی روبه‌رو هستیم که روی کره زمین برای خدا دشمنی سرسخت تر از آمریکا وجود ندارد.

 

امام جمعه مشهد مقدس تاکید کرد: امام خمینی الگوی کمک و خدمت به امام زمان بود و بزرگترین ویژگی ایشان نترسیدن از استکبار بود و حتی اگر جانمان در مسیر خطر بیفتد ما نیز باید خط کمک به امام زمان را ادامه دهیم.

 

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: این دولت با رای مردم آمده تا مدیریت اقتصادی، امنیتی و رفاهی کشور را به دست بگیرند و طبیعی است در مدیریت رفاهی هر مسیری را بخواهند برنامه ریزی کنند باید آزاد باشند اما اینکه ما اظهار دغدغه می‌کنیم به این دلیل است که مقابل ما دشمنی است که بخاطر عشق به امام زمان با آن‌ها دشمن هستیم.

 

وی گفت: ما باید توجه کنیم هر برنامه و توافقی می‌خواهد اجرا شود نباید اصل استکبار ستیزی و دشمنی با استکبار که بزرگترین نقطه قصد قربت و خلوس نیت امام ما بود این خصوصیت را از دست بدهیم.

 

وی بیان کرد: این دشمنی ما ادامه دارد چون دشمنی آمریکا با امام زمان ما ادامه دارد و هر جریانی در کشور می‌خواهد اداره شود باید استکبار ستیزی ما را در راس تمام کشور و انقلاب حفظ کند و با این خصوصیت همه برنامه ریزی‌ها و مجریان مدیریت کنند.

 

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: عزیزانی کارگزاری این نظام را برعهده گرفته‌اند و مردم با آنها دشمن نمی‌شوند اما همین مردم پای اصل استکبارستیزی ایستاده‌اند تا جان بدهند.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون