تاریخ خبر: کد خبر: 5230

«تا انقلاب مهدی» فضای شهر را زینت می بخشد

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اکران شعار " تا انقلاب مهدی " در فضاهای شهری در ایام ماه شعبان خبر داد.

«تا انقلاب مهدی» فضای شهر را زینت می بخشد

به گزازش قاصدنیوز، مجید عسگری با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهم ترین رویکرد فعالیت های سازمان در دهه مهدویت امسال تحول محتوایی در اکران های شهری، طرح های گرافیکی جدید، مجموعه پوسترهای نمایشگاهی و دیگر فعالیت های پیش بینی شده است.


وی افزود: سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با همکاری مدیریت هنری شهرداری و معاونت های فرهنگی مناطق، فضاهای شهری را با فرازهایی از دعای ندبه، اشعار آئینی، منویات امام و رهبری و لبیک یا مهدی تزئین خواهند کرد.


معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد تصریح کرد: در حرکتی هماهنگ پرچم های «لبیک یا مهدی» با همکاری اصناف و تشکل ها تولید و توزیع می شوند و تاکسی های شهر پرچم های "یا مهدی" را بر روی خودروهای خود به اهتزار درمی آورند.


وی  با اشاره به روز ولادت حضرت مهدی(عج) و همچنین روز جهانی مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)گفت: معارف مهدوی و مضامین روز همچون جهان اسلام و استکبار ستیزی در راس همه فعالیت های فرهنگی و هنری ما خواهد بود که در تمام شهر اکران می شود و تشکل های مردمی در محلات مختلف با مشارکت این سازمان نقش بسزایی در زیباسازی شهر خواهند داشت.


 عسگری تصریح کرد: در راستای حمایت از این تشکل ها فرهنگ سرای انتظار بن های خرید محصول با تخفیف 50 درصد را تهیه نموده است تا مردم بتوانند با حداقل هزینه ملزومات برپایی جشن و شادمانی این ایام را فراهم نمایند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون