تاریخ خبر: کد خبر: 3018

نخستین بوستان موضوعی فناوری و رسانه در مشهد افتتاح می‌شود

مدیر فرهنگ ‌سرای فناوری و رسانه اظهار کرد: در بوستان موضوعی به دنبال آموزش‌های مختلف و تنوع مباحث سواد رسانه‌ای برای بازدید کنندگان و آشنا شدن مخاطبان با فناوری شهری و پرداختن به سیر تکامل و رشد فناوری از گذشته تا حال خواهیم بود.

نخستین بوستان موضوعی فناوری و رسانه در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش  قاصد نیوز، مجید عسکری، مدیر فرهنگ ‌سرای فناوری و رسانه اظهار کرد: این فرهنگ ‌سرا برای آموزش مطلوب و بهتر سواد رسانه‌ای و محصولات فناورانه شهری به مردم، مطالعات و برنامه ریزی‌های لازم در جهت راه اندازی بوستان موضوعی فناوری و رسانه را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های موفق سازمان فرهنگی و تفریحی در زمینه ایجاد بوستان‌های موضوعی در مشهد به دنبال این هستیم که در محل فرهنگ‌ سرای فناوری و رسانه، بوستان موضوعی فناوری و رسانه را ایجاد کنیم.

 

وی تصریح کرد: به منظور فاز مطالعات و پیگیری‌های ایجاد آن به احتمال زیاد تا نیمه اول سال 94 به اتمام خواهد رسید و از نیمه دوم سال 94 شروع فاز عملیاتی آن آغاز و به امید خدا در سال 95وارد فاز بهره‌برداری آن خواهیم شد.

 

مدیر فرهنگ ‌سرای فناوری و رسانه در تببین محتوای این بوستان موضوعی اظهار کرد: در بوستان موضوعی به دنبال آموزش‌های مختلف و تنوع مباحث سواد رسانه‌ای برای بازدید کنندگان و آشنا شدن مخاطبان با فناوری شهری و پرداختن به سیر تکامل و رشد فناوری از گذشته تا حال خواهیم بود.

 

عسکری خاطرنشان کرد: رسیدن به این مهم، همراهی مسئولان و مدیران شهرداری را می‌طلبد تا بتوانیم در این فرهنگ ‌سرا با ایجاد بوستان موضوعی در جهت ارتقای سواد رسانه‌ای مردم گامی موثر برداریم.

منبع : تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون