تاریخ خبر: کد خبر: 5168

اجلاسیه بانوان فرهیخته جبهه فرهنگی انقلاب خراسان رضوی برگزار می‌شود

معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین اجلاسیه بانوان فرهیخته جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با موضوع گفتمان مادری و زن تراز انقلاب اسلامی 31 اردیبهشت در مشهد برگزار می شود.

به گزارش قاصدنیوز، مرتضی سعیدی زاده، معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با رسا اظهار کرد: نخستین اجلاسیه بانوان فرهیخته جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با موضوع «گفتمان مادری و زن  تراز انقلاب اسلامی» در راستای سازماندهی نخبگان و فعالان تشکل های اجتماعی حوزه بانوان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف از این اجلاسیه، سازماندهی و شبکه سازی مجموعه های فعال فرهنگی بانوان و گفتمان در موضوع، زن تراز انقلاب اسلامی است.

 

معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که 300 نفر از بانوان فعال از شش شهرستان به این برنامه دعوت شده اند، تصریح کرد: افزون بر مشهد از شهرستان های تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر، سبزوار، نیشابور و گناباد، بانوان فعال در حوزه های مطبوعات، رسانه، طلاب، دانشجویی، اساتید دانشگاه و حوزه فرهنگی هنری در این اجلاسیه حضور دارند.

 

سعیدی زاده با بیان این که مبنای حرکت و سازماندهی جبهه فرهنگی بانوان، فرمایشات رهبری در سال های 92 و 93 در جمع بانوان فرهیخته انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اولین نکته در فرمایشات ایشان، توجه به نقش آفرینی زنان فعال در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت های  آنان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: مسأله زنان، مسأله ای مهم است که فقط آن ها می توانند در عرصه هویتی و موضوعاتی که در خصوص زنان، از جمله، نقش زن در عرصه اجتماعی، تربیت فرزندان، فرزند آوری، اشتغال، همسرداری و مادری است، مؤثر و کارآمد باشند.

 

معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: کارگروه های خانواده، فرزندآوری، تربیت فرزند، تربیت دختران و مادران آینده، اشتغال، ورزش ، حیا، حجاب و عفاف از جمله کارگروه هایی است که در این راستا در جبهه فرهنگی بانوان تشکیل شده است.

 

سعیدی زاده یادآور شد: اولین اجلاسیه بانوان فرهیخته جبهه انقلاب اسلامی با حضور فریبا علاسوند، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و عضو هیأت علمی گروه مطالعات نظری مرکز تحقیقات زنان و نیز حسین یکتا، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور، ساعت 9 صبح  31 اردیبهشت ماه در سالن همایش های هلال احمر برگزار می شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون