تاریخ خبر: کد خبر: 5153

23 زائرسرای ارزان قیمت در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) گفت: ۲۳ پروژه زائرسرای ارزان قیمت در مشهد مقدس به بهره برداری می‌رسد.

23 زائرسرای ارزان قیمت در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قاصدنیوز، سید حسین عابدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه مشهد مقدس و مدیران عامل بنیاد های زائر استان‌های کشور برگزار شد ضمن تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: در مجموع پروژه‌های مربوط به احداث زائرسراهای ارزان قیمت 9 پروژه پیشتاز هستند.

 

عابدی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها مثل پروژه مربوط به استان قزوین در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد،گفت: پروژه های ساخته شده و یا پروژه هایی که بزودی آماده خواهند شد در مناطق 4 ،5 و ثامن مشهد هستند.

 

وی هدف از برگزاری جلسه و جمع شدن مدیران عامل بنیادها را همفکری و مشورت اعضا و استفاده از سخنان آیت الله علم الهدی اعلام کرد و افزود: 366 هکتار زمین از بافت اطراف حرم به این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

 

مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) خاطرنشان کرد:ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در شهر مقدس مشهد با عنایات ویژه مقام معظم رهبری شکل گرفته و استان خراسان رضوی نیز از ظرفیت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است.

 

حجت الاسلام خادمی مشاور فرهنگی شهرداری مشهد مقدس نیز در این جلسه با بیان اینکه زمین‌های مربوط به هر استان در شهریور ماه سال گذشته به آنها تحویل داده شده است، تصریح کرد: مقرر شده بود که استان‌ها ظرف مدت 3 ماه پس از دریافت زمین فعالیت عمرانی را آغاز کنند که برخی استان‌ها اقدامی را در این جهت انجام نداده‌اند.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون