تاریخ خبر: کد خبر: 4854

ساخت‌وسازهای ارتفاعات جنوبی مشهد خیانت است

کوهپایه و ارتفاعات نفس‌کش شهر محسوب می‌شود و جابه‌جایی هوا را انجام می‌دهد اما در ارتفاعات جنوبی مشهد در کوچه شش متری نزدیک پارک خورشید ساختمانی با 13 طبقه ساخته شده است.

ساخت‌وسازهای ارتفاعات جنوبی مشهد خیانت است

به گزارش قاصدنیوز، خلیل موحدی در همایش تاثیر مدرنیته بر کالبد شهر مشهد که با همکاری گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در دانشکده هنر و معماری اسلامی دانشگاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: کوهپایه و ارتفاعات نفس‌کش شهر محسوب می‌شود و جابه‌جایی هوا را انجام می‌دهد اما در ارتفاعات جنوبی مشهد در کوچه شش متری نزدیک پارک خورشید ساختمانی با 13 طبقه ساخته شده است.

 

وی به تبعیض در ارائه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: پایین شهر مشهد برخی خیابان‌های اصلی در ابتدایی‌ترین نیازها مانده‌اند اما بولوارهای نماز و شهید کاوه که فقط چندصد خانوار در حاشیه آن هستند ایجاد شده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: با نگاه پول محوری کمربند جنوبی مشهد را با هزینه‌ای حدود 20 هزار میلیارد ریال اجرا کرده‌اند چون از سال‌ها قبل برخی‌ها اطراف کمربندی زمین خریداری کرده‌اند اکنون که به ارتفاعات تعدی می‌شود باید هزینه این تعدی را افزایش دهیم و به مطالبه اجتماعی تبدیل کنیم.

 

موحدی با اشاره به تغییر هویت شهر مشهد اظهار کرد: پشت پرده کارشناسی برخی اتفاقات این است که شهرداری 35 هزار میلیارد ریال بدهی داشته و امروز برای تامین نقدینگی مجبوریم همان روش گذشته را ادامه دهیم و برای کمبود نقدینگی به خاطر چند هزار میلیارد ریال با ساخت برج 60 طبقه مهر و ماه در زمینی با عرض 40 متر و طول هزار متر موافقت کنیم.

 

منبع: روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون