تاریخ خبر: کد خبر: 4663

1000 بسیجی به کمک مناطق محروم استان رفتند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان خراسان رضوی از اعزام 20 گروه جهادی در ایام نوروز 94 به مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

1000 بسیجی به کمک مناطق محروم استان رفتند

به گزارش قاصدنیوز، مصیب عنابستانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: در ایام نوروز ۹۴ بیست گروه جهادی و بالغ بر ۱۰۰۰ نفر که شامل بسیجیان حوزه های دانش آموزی دانشجویی ، محلات و طلاب و روحانیون بودند را اعزام کردیم که این ۲ گروه خواهر و برادر بودند.

 
وی تصریح کرد: عمده فعالیت های این گروه ها کار آموزشی ، فرهنگی، بهداشتی و اشتغال بوده ویکی از اولویت های اولیه بحث آب روستاها است، تا آب مورد نیاز روستاییان تأمین گردد و به واسطه آن نیز اشتغال جوانان روستا محقق شود.
 
عنابستانی گفت: در عرصه های ۱۸ گانه اقتصاد مقاومتی ۱۸۴۵ نفر وام اشتغال زایی دریافت کرده اند این تسهیلات اعطایی افراد زیادی مشغول به کارشده اند.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبارات اعطا کرده ایم و پس از مشهد بیشترین وام های اعطایی را در شهرستان های سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور داشته ایم البته تلاش ما این است که تسهیلات درجاهای موردنیاز هزینه شود.

۲۲۰مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت:‌ گروه جهادی شناسنامه دار شده اند و بانک اطلاعاتی تشکیل داده ایم که به واسطه آن تمامی روستاها و مناطق محروم و همچنین توانمندی و ضعف هایشان شناسایی می شوند.

وی گفت: در سال ۹۴ در حوزه های افزایش سطح تسهیلات اقتصاد مقاومتی و وام های خوداشتغالی تلاشی مضاعف خواهیم داشت و بالاترین حمایت ما از دولت در خصوص بحث همدلی و هم زبانی مورد تأکید مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری بسیجیان بوده ، امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف این مهم را محقق نماییم.
 
منبع: پرستوها

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون