تاریخ خبر: کد خبر: 4641

کشف 800لیتر مشروبات الکلی در مشهد

با تلاش شبانه‌روزی بسیجیان حوزه ٨سلمان در تعطیلات نوروزی به‌دست آمد؛ کشف ٨٠٠لیتر  مشروبات الکلی در مشهد

کشف 800لیتر مشروبات الکلی در مشهد

به گزارش قاصدنیوز، تیم عملیات حوزه٨ مقاومت بسیج سلمان توانستند با تلاش شبانه‌روزی در تعطیلات نوروزی حدود هشت‌صد لیتر انواع مشروبات الکلی را در مشهد کشف و دو کارگاه را تعطیل کنند.


فرمانده عملیات حوزه مقاومت بسیج ٨سلمان در گفتگو با شهرآرا، گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی‌بر تولید و توزیع مشروبات الکلی در مناطقی از مشهد تیم عملیات برای تحقیقات تکمیلی وارد عمل شد.


محمد زیوری افزود: پس از شناسایی دو کارگاه، تیم عملیات این حوزه با هماهنگی دستگاه قضایی وارد عمل شد و دو کارگاه تولید و توزیع انواع مشروبات الکلی را تعطیل کرد.


وی درخصوص میزان کشفیات مشروبات الکلی از این کارگاه‌ها بیان کرد: از این دو کارگاه در مجموع حدود هشت‌صد لیتر انواع مشروبات الکلی اعم از دست‌ساز و مشروبات وارداتی کشف شد.


زیوری خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها در محدوده قاسم‌آباد شناسایی شد و یک خودرو نیز به‌علت جاسازی مشروبات الکلی از یکی از متهمان کشف و ضبط شد.


فرمانده عملیات حوزه مقاومت بسیج ٨سلمان با اشاره به دستگیری دو نفر در این‌باره یادآور شد: متهمان به‌همراه پرونده برای بررسی بیشتر و شناسایی دیگر عوامل مرتبط با تولید مشروبات الکلی به عوامل انتظامی تحویل داده شدند.


دستگیری سه خرده‌فروش مواد مخدر در محدوده قاسم‌آباد از دیگر فعالیت‌های تیم عملیات حوزه مقاومت بسیج ٨سلمان بود که زیوری در این‌باره بیان کرد: این سه خرده‌فروش به‌همراه مقادیری مواد‌مخدر صنعتی شیشه دستگیر شده و تحویل عوامل انتظامی شدند.


یادآوری می‌شود که این عملیات‌ها در سوم و یازدهم فروردین‌ماه شکل گرفت و همچنین بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ٨سلمان نیز پیش از تعطیلات نوروزی موفق به کشف یک لابراتوار بزرگ شیشه در مشهد شده بودند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون