تاریخ خبر: کد خبر: 4492

سالن اجلاس سران در مشهد تاسیس می‌شود

با توجه به اینکه مقرر شده است مشهد در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام معرفی شود، ساخت سالن اجلاس سران الزامی است.

سالن اجلاس سران در مشهد تاسیس می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، محمدجواد حمید امروز 25اسفند ماه در شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده است مشهد در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام معرفی شود، ساخت سالن اجلاس سران الزامی است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت نیز در بودجه سال آینده با توجه به لزوم و ضرورت ساخت سالن سران در مشهد با اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومان موافقت کرده و این اعتبار دریافت شده است.

 

با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان برای ساخت سالن اجلاس سران در محل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد اختصاص یافت.

 

در آلبوم بودجه سال آینده شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد آمده است که شهرداری موظف است معادل ریالی اموالی را که در اختیار شرکت نمایشگاه بین‌المللی قرار داده و می‌دهد را از مابقی سهام‌داران در شرکت مذکور متناسب با سهام آن‌ها در شرکت مذکور مطالبه و در صورت عدم همکاری سهام‌داران از طریق افزایش سهام، حقوق شهرداری را تامین کند.

 

همچنین در این جلسه بودجه سال آینده سازمان زمین و مسکن، سازمان فرهنگی تفریحی و شرکت هفت حوض تصویب شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون