تاریخ خبر: کد خبر: 4181

مدیر بهره‌برداری قطارشهری مشهد:

جابه جایی 100میلیون نفری قطارشهری مشهد

طاهری افزود: بیشترین حجم جابجایی در طول سال مربوط به روز شهادت امام رضا(ع) با ۱۶۵ هزار نفر مسافر بوده است/ "خط یک" روزانه طی ۱۶ ساعت به ۱۷۰ هزار مسافر سرویس‌دهی می‌کند

به گزارش قاصدنیوز، قاسم طاهری با اشاره به زمان بهره‌برداری خط یک قطار شهری گفت: از اسفند ماه سال 89 تاکنون 100 میلیون نفر مسافر در خط یک قطار شهری مشهد جابه‌جا شده‌اند. تعداد واگن‌ها در ابتدای بهره‌برداری 9 دستگاه و امروز در پنجمین سال بهره‌برداری این تعداد به 36 واگن رسیده است که با توجه به تقاضای مسافران به 60 واگن نیز افزایش می‌یابد. در ساعات پیک مسافر حداقل سرفاصله زمانی پنج دقیقه است و در روزهای تعطیل به دلیل کاهش تعداد مسافر این زمان به 10 تا 12 دقیقه می‌رسد.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در خصوص دستاوردهای شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از سال بهره‌برداری تاکنون نیز یادآور شد: کسب جایزه ویژه کیفیت برتر خدمات مسافری در کنگره دو سالانه اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل همگانی UITP در سال 2013 در شهر زوریخ سوئیس برای خط یک قطار شهری، ساخت و بهره‌برداری از دستگاه "ترن واش" و دستگاه "شست و شوی بوژی" توسط متخصصان شرکت بهره‌برداری قطار شهری از اهم اقدامات این شرکت است. عقد 17 قرارداد ساخت یکسری تجهیزات داخلی به منظور خودکفایی نیز انجام شده است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون