تاریخ خبر: کد خبر: 3695

جشنواره عمار با بیش از ۵۰ اکران در گناباد آغاز شد

جشنواره عمار با بیش از 50 اکران طی 10 روز در روستاها و مناطق مختلف شهری گناباد آغاز شد.

جشنواره عمار با بیش از ۵۰ اکران در گناباد آغاز شد

به گزارش قاصدنیوز، علیرضا جاویدعربشاهی در حاشیه افتتاح اکران فیلم های منتخب پنجمین جشنواره مردمی عمار که در مسجد غضنفری برگزار شد، در گفتگو با ندای گناباد، جشنواره فیلم عمار را تجلی گاه حضور مردم در عرصه سینما دانست و افزود: پیوند مردم و سینمای انقلاب باعث می شود که ظرفیت های ناشناخته جبهه فرهنگی انقلاب وارد صحنه شود و ارزش های انقلاب اسلامی در قاب تصویر به نمایش گذاشته و از این طریق گام های بسزایی در راستای ارتقا و تعالی آرمان های انقلاب اسلامی برداشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه اکران فیلم های منتخب جشنواره عمار برای سومین سال متوالی همگام با روستاها و شهرستان کشور در گناباد شروع شده است، افزود: شناسایی و آموزش نیروهای توانمند که استعداد خوبی در زمینه فیلم سازی دارند ، یکی از اهداف اکران این فیلم ها در گناباد است.

 

عربشاهی با اشاره به اینکه هدف اصلی جشنواره عمار در گناباد، اکران در روستاهاست، خاطرنشان کرد: ورود سینما به درون روستاها و پیوند مردم با سینمای انقلاب اسلامی یکی دیگر از اهداف اکران جشنواره عماردر گناباد است و در این راستا سعی شده است اکران ها به صورت خودجوش و با استفاده از نیروهای مردمی انجام شود.

 

مسئول ستاد جشنواره مردمی فیلم عمار در گناباد با اعلام اینکه بیش از ۵۰ اکران در روستاها و مناطق مختلف شهری طی ۱۰ روز انجام خواهد شد، در خصوص محتویات این اکران ها گفت: نماهنگ، فیلم کوتاه، مستند تاریخی و فیلم داستانی با موضوعات انقلاب اسلامی، فتنه۸۸، بیداری اسلامی و موضوعات اجتماعی از جمله موضوعات اکران ها خواهد بود.

 

عربشاهی، شیوه اصلی اکران فیلم های جشنواره عمار را بنا درخواست های مردم عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰ درخواست از روستاها برای اکران فیلم های جشنواره عمار به ستاد مردمی جشنواره در گناباد اعلام شده است و این درخواست ها رو به افزایش است و انتظار می رود اکران های امسال نسبت به سال گذشته دارای افزایش ۲ برابری باشد.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه های فتنه ۸۸ و مستند تاریخی در سال گذشته بیشترین مخاطب را داشته است، در خصوص گسترش این جشنواره در گناباد گفت: برنامه ما برای گسترش جشنواره مردمی فیلم عماردر گناباد، اکران در مناطق کمتر توجه مانند موسسات خیریه و همچنین مدارس می باشد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون