تاریخ خبر: کد خبر: 3501

دبیر ستاد مردمی حماسه ۹دی خراسان رضوی برنامه‌های این ستاد را تشریح کرد/

از سخنرانی ده‌ها شخصیت فرهنگی، سیاسی تا تولید محصولات متنوع در بزرگداشت 9دی

سید وحید موسویان گفت: از برگزاری مراسمات توسط تشکل‌های مردمی در استان حمایت می کنیم/ شعار محوری امسال این ستاد "۹دی، ۹ربیع، روز بیعت با ولی" انتخاب شده و فعالیت‌ها ذیل آن انجام می‌شود

از سخنرانی ده‌ها شخصیت فرهنگی، سیاسی تا تولید محصولات متنوع در بزرگداشت 9دی

به گزارش«قاصدنیوز» سید وحید موسویان در تشریح برنامه‌های این ستاد به مناسبت حماسه 9دی گفت: این ستاد به همت تشکل‌های مردمی و در راستای دفاع از ارزش‌ها، بیعت با ولایت و همچنین بزرگداشت حماسه‌9دی برای چهارمین سال و به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی تشکیل شده، هدف از تشکیل این ستاد ترویج ارزش‌های انقلاب، تبیین ابعاد حماسه "9دی" و تقویت حرکت‌های مردمی و حضور فعال تشکل‌های فرهنگی در این موضوع بوده است. امسال یوم‌الله "9دی" همزمان با ایام ماه ربیع‌الاول است لذا این روزها را با عناوین مختلف نام‌گذرای کرده‌ایم و برنامه‌های محوری را بر اساس این روزها تنظیم کرده‌ایم، همچنین در این ایام سالروز حماسه 10 دی در دوران مبارزات انقلاب را داریم که باید مد نظر قرار گیرد. شعار امسال ما «9دی، 9ربیع، روز بیعت با ولی» انتخاب شده و فعالیت‌های ستاد نیز تحت این عنوان در استان فعال می‌شود.

 

 

موسویان ادامه داد: برای پشتیبانی از فعالیت‌ها و توزیع مجازی محصولات سایت بیعت به آدرس (beyaat.ir) را راه‌اندازی شده است که یکی از بخش‌های مهم آن مربوط به محتواهای نرم‌افزاری است، در این سایت ابعاد فتنه و همچنین روش مهار آن تبیین و محصولات متعددی متناسب با این فضا بارگذاری شده است، در سایت طرح‌های گرافیکی متعدد قابل چاپ و بیش از 80کلیپ از سخنان رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، محصولات متنوعی مانند اینفوگرافی‌ها، نرم‌افزار‌ها، کلیپ‌ها و محتواهای دیجیتال بر روی آن  قرار گرفته که قابل استفاده برای عموم مردم است.

 

دبیر ستاد مردمی حماسه 9دی خراسان رضوی تصریح کرد: نشریه‌ای در 32 صفحه و با موضوع فتنه و بصیرت با عنوان "پات سبز" تولید شده که در بین تشکل‌های فرهنگی توریع می‌شود و علا قه‌مندان می‌توانند برای دریافت این نشریه به ستاد جبهه مراجعه کنند. جزوات تخصصی متنوع دیگری نیز در این موضوعات تولید شده که آنها نیز آماده توزیع است. در برخی از این جزوات تدابیر و توصیه های مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه‌های 25 سال اخیر مانند دادگاه میکونوس، اتفاقات کوی دانشگاه، جریانات آقای منتظری و لوایح دوقلو جمع‌آوری شده که با عناوینی همچون "قطب‌نما" آماده توزیع است، همچنین محتوای مرتبط با این جزوات در سایت بیعت قرار گرفته است، در جزوه دیگری که تحت عنوان "بنیان‌های ویرانگر" آماده شده به نقش موسسات غربی در فتنه 88 پرداخته شده، در کنار این اقدامات بسته‌های فرهنگی تخصصی دیگری نیز تولید شده که در اختیار فعالین و نخبگان فرهنگی قرار می‌گیرد. محصولات ویژه ای برای شهرستان‌ها از جمله نیشابور، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، کاشمر، فریمان و قوچان داریم و در این شهرستان‌ها ستاد نیز ایجاد کرده‌ایم.

 

یک سری محصولات و تبلیغات شهری در قالب رول‌آپ، بیلبورد و تبیلغات بر روی پل اکران می‌شود. بخشی از پوسترهای نهضت‌های پوسترهای انقلاب نیز آماده اکران است و دوره‌های نمایشگاهی نیز آماده کرده‌ایم که باید به صورت عمومی در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد.

 

موسویان با اشاره به سایر فعالیت‌های این ستادهای مردمی در سطح استان گفت: از برنامه‌ها و تولیدات مردمی حمایت می‌کنیم و پشتیبانی لازم را انجام می‌دهیم و برای شبکه‌های اجتماعی نیز طراحی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

 

موسویان همچنین ضمن یادآوری برنامه‌های مردمی و سخنرانی‌ها رئوس آن‌ها را به شرح ذیل عنوان کرد:

1-حجت الاسلام حمید رسایی/ سه شنبه 9دی/ بعد از نماز مغرب و عشا/ مسجد حضرت امیر المومنین/نبش فرامز 21

2-حجت الاسلام روح الله حسینیان/ سه شنبه 9دی/ بعد از نماز مغرب و عشا/ مسجد حضرت ولی عصر(عج)/ راهنمایی 4

3- حجت الاسلام روح الله حسینیان/ سه شنبه 9دی/ ساعت 20/ حسینیه ثامن الائمه/ مجلسی 4

4-حجت الاسلام پژمان فر/ چهارشنبه 10 دی ماه/ بعد از نماز مغرب و عشا/ مسجد زینبیه/ مطهری شمالی2

5-حجت الاسلام دخانی/ چهارشنبه 10 دی ماه/ ساعت 20/ مسجد حضرت ابوالفضل/ پیروزی 20

6-جواد کریمی قدوسی/ چهارشنبه 10 دی ماه/ بعد از نماز مغرب و عشا/ شهرک شهید رجایی/ بین حر 8 و 10 مسجد جامع

7-حجت الاسلام گنابادی نژاد/ چهارشنبه 10 دی ماه/ سید رضی 59/ مسجد ولی عصر(عج)

8-آیت الله علم الهدی/ چهارشنبه 10 دی ماه/ ساعت 12/ مهدیه مشهد

9-آیت‎‍‌الله مصباح یزدی/ پنجشنبه 11 دی ماه/ ساعت 18/ تالار ابن سینا

10- حجت‌الاسلام و المسلمین سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در شهرستان‌های نیشابور و سبزوار

 

 

 

منبع: ستاد خبری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون