تاریخ خبر: کد خبر: 3373

آغاز به کار ستاد مردمی بزرگداشت 9 دی نیشابور

کمیته‌های ستاد مردمی بزرگداشت 9 دی « روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت »در نیشابور تشكيل و مسئولان آن معرفی شدند.

آغاز به کار ستاد مردمی بزرگداشت 9 دی نیشابور

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدکاظم رجایی امام جمعه موقت و مسئول ستاد مردمی 9 دی نیشابور اظهار كرد: این ستاد در راستای بزرگداشت نهم دی‌ماه روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت و بر اساس تحقق منویات مقام معظم رهبری در آگاهی‌بخشی معرفتی و سیاسی وبصيرت افزايي به مردم تشکیل شد.

 

وي با تاکید بر مردمی ‌بودن و نگه‌داشت عمومی این بستر گفت: موضوع بزرگداشت 9 دی فارغ از مباحث خطی و جناحی است؛ در این روز مردم به صحنه آمدند تا بگویند امام‌شناسیم و در حمایت از رهبر خود تردید نداریم و مقابل توطئه‌های دشمنان می‌ایستیم.

 

امام جمعه موقت نيشابور با تقدیر از حضور شایسته مردم نیشابور در زیارت عتبات عالیات و مجالس سوگواری منعقد شده در این شهرستان همزمان با روز اربعین، عنوان داشت: نهضت حسینی احیاگر ارزش‌های اسلامی و سرنگون‌کننده مستکبران است.

 

رجایی تصريح کرد: اگر بحث بصیرت می‌خواهد جلو برود باید جهت و عمق برنامه‌ها را به سنین نوجوان و جوان هدایت کرد.

 

در پایان جلسه حجت‌الاسلام محمدکاظم رجایی امام جمعه موقت نیشابور به‌عنوان مسئول ستاد، محمد نجفی به‌عنوان دبیر ستاد و معین تقی‌آبادی مسئول دبیرخانه معرفی شدند.

 

همچنین سیدجواد قوامی‌نژاد، رضا نجفی، عباس کرخی و موسی نوکاریزی، حامد صادقی وحسين نجفي، محمدرضا دهنوی، محمد رضایی، اسماعیل عشقی، حسن سيفي ،  محمد بابايان ،لشگر یوسف زهرا(عج) به‌ترتیب به‌عنوان مسئولان کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، فرهنگی و هنری، رسانه‌ای، ورزشی، پشتیبانی، تبلیغات ، مراسمات،مساجد وهيات و فضای مجازی  انتخاب  شدند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون