تاریخ خبر: کد خبر: 1913

گشايش نمايشگاه عرضه نوشت افزار «يار مهربان» در نيشابور

نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگي «يار مهربان» با هدف ترویج فرهنگ اسلامی ومعرفی اسطوره‌ها و قهرمانان اسلامی ازجمله شخصیت‌های شهدا، شخصیت‌های ملی و هسته‌ای و حمایت از تولید ملی در نيشابورگشايش يافت.

گشايش نمايشگاه عرضه نوشت افزار «يار مهربان» در نيشابور

به گزارش قاصدنیوز، معين تقي آبادي، دبیر جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي نيشابور با اعلام مطلب فوق اظهار كرد: نمايشگاه  وفروشگاه عرضه محصولات فرهنگي «يار مهربان» در نيشابور با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و جایگزینی برای لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار غربی با تصاویر ضد فرهنگی به خانواده‌ها و مدارس و نیز معرفی اسطوره‌ها و قهرمانان اسلامی و باستانی از جمله شخصیت‌های شهدا، شخصیت‌های ملی و هسته‌ای به نسل جوان و نوجوان و حمایت از تولید ملی برگزار گرديده است.

 

وي گفت: رهبر معظم انقلاب تأکیدات ویژه‌ای در حوزه اصلاح سبک زندگی دارند در این راستا یکی از مهمترین ارکان ترویج سبک زندگی اسلامی _ ایرانی، تعلیم و تربیت نسلی آگاه و دلبسته به هویت اسلامی و هویت ایرانی است به همین منظور باید از همه ظرفیت‌های آموزشی، تربیتی و ترویجی استفاده کرد.

 

تقي آبادي خاطرنشان كرد: امروز موضوع نوشت‌افزار و کالای تحصیلی کودکان و نوجوانان به غیر از کاربرد ابزاری، بُعد فرهنگی نیز پیدا کرده است و در عرضه و معرفي محصولات نوشت‌افزار مدرسه موضوع فرهنگ مطرح و تعیین کننده است .

 

وي يادآورشد: نمايشگاه وفروشگاه عرضه محصولات فرهنگي «يار مهربان» بااهتمام معاونت اجتماعي شهرداري ، موسسه فرهنگي هنري پيام عاشورا وسازمان فرهنگي ورزشي شهرداري نيشابوربرپا گرديده است.

 

تقي آبادي تصريح كرد: نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگي «يار مهربان» تا 5 مهر 93 هرروز ازساعت 9صبح الي 21 شب  درجنب شهرداري نيشابور واقع در ميدان امام خمینی (ره) نيشابور بر پاشده و در خدمت همشهریان ، دانش آموزان و خانواده های محترم فرهنگ وهنر دوست نيشابوري می باشد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون