تاریخ خبر: کد خبر: 3271

ساختمان‌های مرتفع میدان شهدا با کمترین تغییرات به اجرا درمی‌آیند

شهردار مشهد گفت: پروژه ساختمان‌های مرتفع میدان شهدا در صورت نیاز با کمی تغییر در سطح و سطوح به اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش قاصدنیوز، سید صولت مرتضوی در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: پروژه ساختمان‌های مرتفع میدان شهدا در صورت نیاز با کمی تغییر در سطح و سطوح به اجرا گذاشته می‌شود.

 

گزیده سخنان شهردار مشهد:

*شهر مشهد باید معرف پایتخت معنوی ایران اسلامی باشد که دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر نیز برای رسیدن به این مهم است.

 

* برداشت من این نیست که شورای اسلامی شهر در روند تصویب لوایح مربوط به پروژه‌های سرمایه‌گذاری خلل ایجاد می‌کند بلکه اعتقاد دارم دوستان از سر دلسوزی برای آینده شهر دغدغه‌هایشان را بیان می‌کنند.

 

دو ساختمان ۱۷ طبقه میدان شهدا برج نیستند

*دو ساختمان ۱۷ طبقه میدان شهدا برج نیستند و این دو پروژه حتماً اجرایی خواهند شد. نهایتاً احتمال دارد که ۱۷ طبقه آن به ۱۵ طبقه کاهش یابد ولی آنچه مسلم است این دو پروژه با حداقل تغییرات به اجرا درمی‌آید.

 

*اگر برخی دوستان ایراداتی به این دو پروژه میدان شهدا وارد کردند، حتماً سئوالات آن‌ها پاسخ داده شده و آن‌ها توجیه خواهند شد.

 

*شهرداری به هیچ عنوان تحت فشار افراد برای انجام ندادن پروژه‌ها قرار نمی‌گیرد. اگر کسی مطلبی را بیان می‌کند باید جهت خیرخواهی می‌باشد نه فشار آوردن به شهرداری برای اجرا یا عدم اجرای پروژه‌های مختلف.

 

* شهرداری مشهد از همه سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند و ما بنا نداریم حقی از کسی ضایع شود البته در کنار رعایت حق مردم، به هیچ احدی اجازه نمی‌دهیم سر سوزنی از حق شهرداری را تضییع کند و هر جا که حق شهرداری ضایع شود تمام قد می‌ایستیم.

 

منبع: مشهدپیام

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون