تاریخ خبر: کد خبر: 2997

شهردار مشهد: آماده ارائه تجربیات و تجهیزات خود به کشور عراق هستیم

شهردار مشهد گفت: آمادگی این را داریم تمام تجربیات و تجهیزات خود را برای پیشرفت شهرهای عراق در اختیار آنها بگذاریم تا کشور اسلامی عراق در خور شان زائران آن قرار بگیرد.

شهردار مشهد: آماده ارائه تجربیات و تجهیزات خود به کشور عراق هستیم

به گزارش قاصدنیوز، سید صولت مرتضوی در دیدار با وزیر شهرداری‌های عراق اظهار داشت: با پیوند دوستی و اخوت میان مسلمین دو کشور عراق و ایران بسترهای حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) در حال آماده شدن است و در این ارتباط کشور ایران همیشه آماده‌تر از قبل بوده است.

 

وی افزود: آمادگی این را داریم تمام تجربیات و تجهیزات خود را برای پیشرفت شهرهای عراق در اختیار آنها بگذاریم تا کشور اسلامی عراق در خور شان زائران آن قرار بگیرد.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم جریان ضد اخلاقی و ضد دینی داعش از شر مسلمین دور شود به طرف خود استکبار جهانی برگردد.

 

شهردار مشهد گفت: همواره شیطنت‌هایی از سوی استکبار جهانی در کشورهای اسلامی و آسیایی اتفاق می‌افتد که به لطف خدا و مودت میان مسلمین همه در یک جبهه علیه آنها بسیج می‌شوند و تمامی نقشه‌های آنها را سرنگون می‌کنند.

 

عبدالکریم یونس، وزیر شهرداری‌های عراق نیز در این دیدار اظهار کرد: کشور ایران بعد از سقوط صدام ملعون کمک‌های بسیار زیادی انجام داد و اگر این کمک‌ها نبود آمریکا قصد داشت این کشور را به کشور ضد اسلامی تبدیل کند.

 

وی گفت: ایران همواره فرشته نجات دولت عراق بود و اکنون اگر دولت عراق دولت اسلامی است این مدیون امام خمینی(ره) و ایران است.

 

یونس تصریح کرد: اخیرا داعش به مرزهای بغداد رسیده بود ولی ژنرال مطرح ایرانی این غده چرکین را طوری ادب کرد که اکنون کیلومترها از بغداد دور شده‌اند و ما از این توجه بسیار خوشحال هستیم.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون