تاریخ خبر: کد خبر: 3234

عدد زائران ثبت نامی پیاده روی آخر صفر به 70هزار رسید

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی از ثبت نام بیش از 70 هزار نفر در کاروان های زائران پیاده رضوی برای ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

عدد زائران ثبت نامی پیاده روی آخر صفر به 70هزار رسید

به گزارش قاصدنیوز، حسین رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : امسال برای نخستین بار ثبت نام از زائران در کاروان های پیاده رضوی به صورت اینترنتی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه مهلت ثبت در این کاروان ها تا روز 14 آذرماه مشخص شده بود ، اظهار کرد: هم اکنون با توجه به اقبال زائران این مهلت یک هفته دیگر تمدید شده است.

 

رضایی افزود: تعدادی از این کاروان ها از استان های شمالی کشور به سمت مشهد الرضا (ع) حرکت پیاده خود را آغاز کرده اند.

 

به گفته وی ، در حال حاضر بالغ بر 800 نفر از زائران شهرهای کلاله ، مینودشت ، گرگان و گنبد در مسیر هستند.

 

وی گفت: این زائران در مسیر استان های گلستان و خراسان شمالی مشکلات و محدودیت هایی در بحث استراحت و اطراق و دریافت خدمات اولیه دارند که نیازمند همکاری مسوولان این دو استان می باشد.

 

وی اظهار کرد : در خراسان رضوی با تاکید استاندار و همکاری مسوولان خراسان رضوی مشکل و محدودیتی در این حوزه وجود ندارد و در کنار فعالیت خیرین هر جا تنگنا و محدودیتی وجود داشته با مشارکت بخش ها و دستگاه های مختلف مرتفع شده است.

 

رضایی افزود: هم اکنون کاروانی 300 نفره از زائران پیاده نیز از شهرستان شاهرود به سمت خراسان رضوی حرکت کرده اند و بر تعداد آنان در مسیر هر روز افزوده می شود.

 

وی ادامه داد: کاروان های زائران پیاده خراسان جنوبی هم ظرف دو ، سه روز آینده به قصد مشهد الرضا (ع) حرکت می کنند.

 

به گفته رضایی، سال گذشته بالغ بر 162 هزار زائر در ایام پایانی ماه صفر از استان های مختلف کشور به صورت پیاده به مشهد الرضا (ع) مشرف شدند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون