تاریخ خبر: کد خبر: 1465

آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار شهردار مشهد: رفت ‌و‌آمد زائران تسهیل شود

شهردار مشهد شب گذشته، با آیت‌ا... علوی‌گرگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گزارشی از فعالیت‌های مدیریت شهری کلان‌شهر مشهد ارائه کرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار شهردار مشهد: رفت ‌و‌آمد زائران تسهیل شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی در این دیدار که در دفتر ایشان در مشهد برگزار شد، با مثبت ارزیابی‌کردن اقدامات در دوره مدیریت جدید شهرداری مشهد، بیان کرد: هر‌کس برای رضای خداوند کاری انجام دهد، خداوند او را یاری می‌کند.وی در ادامه مشهد را یک شهر استثنایی توصیف کرد و افزود: باید رفت‌و‌آمد زائران تسهیل شود؛ چرا‌که ترافیکی که در پشت چراغ‌قرمز‌های خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی ایجاد می‌شود، امروز به مشکلی تبدیل شده است که باید با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌هایی همچون تقاطع‌های زیرگذر آن‌را برطرف کرد.آیت‌ا... علوی‌گرگانی ادامه داد: ایجاد مراکز امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر در کلان‌شهر مشهد و در مجاورت مساجد، امری ضروری است که باید به آن توجه شود.

 

شهردار مشهد نیز در این دیدار با بیان اینکه نگاه دوره جدید مدیریت شهری معطوف به توسعه همه‌جانبه است، عنوان کرد: احساس ما بر این است که در توسعه فرهنگی کمی غفلت کردیم و باید با انجام اقدامات فرهنگی، کفه ترازو توسعه فرهنگی سنگین‌تر شود.سید صولت مرتضوی با اشاره به در دستور‌کار قرارگرفتن احداث زائرسرای ارزان‌قیمت، ادامه داد: مقرر شده است تا در چهار سال آینده، ٣٠‌هزار تخت ارزان‌قیمت برای زائرانی که توان مالی خوبی ندارند، احداث شود که در این راستا شهرداری مشهد زمین لازم برای ساخت این زائرسراها را به‌همراه پروانه رایگان تامین خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سرای قرآن و عترت و یک فرهنگ‌سرای دیگر تا سه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

 

منبع: روزنامه شهرآرا، چهارشنبه 29 مرداد 1393

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون