تاریخ خبر: کد خبر: 2993

مهلت یک ماهه به شهرداری برای تفاهم با سرمایه‌گذار مجد

ئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری بر اساس مصوبه شورا یک ماه فرصت دارد با سرمایه‌گذار پروژه مجد به تفاهم برسد.

مهلت یک ماهه به شهرداری برای تفاهم با سرمایه‌گذار مجد

به گزارش قاصدنیوز، محسن انتظاری هروی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در پروژه مجد ابهاماتی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به این مساله شورا مصوبه‌ای دارد که بر اساس آن شهرداری یک ماه فرصت دارد راهی برای تفاهم با سرمایه‌گذار مجد پیدا کند تا حقوق شهرداری هم حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه تاکید ما بر این است که شهرداری و سرمایه‌گذار مجد به سمت تفاهم بروند، خاطرنشان کرد: مصوبه مذکور در حال حاضر در کمیسیون‌های تخصصی مطرح است و پیش‌بینی می‌کنیم در جلسه آینده صحن علنی بررسی و تصویب شود.

 

انتظاری ادامه داد: اگر فرمانداری پس از تصویب مصوبه اعتراضی نداشته باشد، این مصوبه به شهردای ابلاغ می‌شود و پس از آن مهلت یک ماهه شهرداری آغاز می‌شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد در پاسخ به این سوال که «با وجود این مصوبه چرا شهردار در حاشیه جلسه علنی سه‌شنبه گذشته شورای شهر از مصوبه شورا مبنی بر فسخ قرارداد پروژه مجد خبر داد؟» تصریح کرد: شهردار با توجه به جلساتی که با مدیران پروژه مجد داشته، به این جمع‌بندی رسیده که ممکن است تفاهمی حاصل نشود و به همین دلیل اعلام کرده که قرارداد فسخ می‌شود.

 

پروژه مشاركتي بافت فرسوده مجد بر اساس مصوبه شوراي شهر از سال 83 آغاز شده است و بر اساس اين مصوبه سرمايه‌گذار باید ظرف مدت چهار سال پروژه را به اتمام مي‌رساند و سهم شهرداري را پرداخت مي‌كرد؛ پس از گذشت چهار سال اين امر محقق نشد شوراي سوم فرصت دوباره سه ساله به سرمايه‌گذار داد و اکنون پس از گذشت 10 سال این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون