تاریخ خبر: کد خبر: 2776

رئیس جدید صداوسیما: راه‌اندازی شبکه ملی زیارت بررسی می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی نیز درباره راه‌اندازی شبکه ملی زیارت در دوره ریاست محمد سرافراز گفت: ما اقداماتی را که از قبل آغاز کردیم، ادامه می‌دهیم اما باید دید رویکرد رئیس جدید سازمان در توسعه شبکه‌های تخصصی چیست.

رئیس جدید صداوسیما: راه‌اندازی شبکه ملی زیارت بررسی می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، محمد سرافراز که چند روز قبل با حکم رهبر انقلاب اسلامی به‌عنوان رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران معرفی شده است، در یکی از نخستین گفتگوهای خود با رسانه‌ها، شب گذشته در تماس تلفنی به خبرنگار روزنامه شهرآرا وعده بررسی موضوع شبکه ملی زیارت را داد. وی درباره راه‌اندازی شبکه ملی زیارت گفت که «‌در‌حال بررسی این موضوع هستم».


همچنین از طرفی هم مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی درباره راه‌اندازی شبکه ملی زیارت در دوره ریاست محمد سرافراز گفت: ما اقداماتی را که از قبل آغاز کردیم، ادامه می‌دهیم اما باید دید رویکرد رئیس جدید سازمان در توسعه شبکه‌های تخصصی چیست.


حجت‌الاسلام نهاوندی تصریح کرد: امروز بنده جلسه‌ای با ایشان در تهران دارم و توضیحات لازم را هم ارائه می‌کنیم. همچنین اقدامات زیر‌ساختی برای ایجاد این شبکه کاملاً آماده است و شرکت‌های مادر تخصصی نیز تجهیزات لازم برای راه‌اندازی شبکه ملی زیارت را آماده کرده‌اند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون