تاریخ خبر: کد خبر: 2693

اختصاصی«قاصدنیوز»/

تجمع اعتراضی اهالی بولوار صبای مشهد به آستان قدس+عکس

جمع کثیری از مردم بولوار صبا مشهد در اعتراض به ادعای مالکیت آستان قدس نسبت به منازل آنها و درخواست مبلغ 100میلیون تومان برای هر ملک، در بزرگراه منتهی به پلیس راه مشهد تجمع اعتراض آمیز به پا کرده اند.

به گزارش «قاصدنیوز» جمع کثیری از مردم بولوار صبا مشهد در اعتراض به ادعای مالکیت آستان قدس نسبت به منازل آنها و درخواست مبلغ 100میلیون تومان برای هر ملک، در بزرگراه منتهی به پلیس راه مشهد تجمع اعتراض آمیز به پا کرده اند.

 

شهروندان از حدود ساعت 12 امروز به نشانه اعتراض در جاده تجمع کرده اند و خواستار رسیدگی مسئولان آستان قدس به مشکلاتشان هستند. در دست این تجمع کنندگان پرده نوشته با متن " چرا باید تاوان آستان قدس را مردم بدهند؟" دیده می‌شود.

تجمع بلوار صبا زمین های آستان قدس

یکی از شهروندان به خبرنگار ما می گوید: قبلا زمین های این مناطق مال شهرداری بوده و شهرداری آنها را واگذار به آستان قدس کرده است و آستان قدس هم ادعا کرده است که هر ملک باید 100 میلیون پرداخت کند و الا پلمپ می کند!

 

ترافیک سنگین در جاده منتهی به بهشت رضا(علیه السلام) از ابتدای تجمع با ترافیک بسیار سنگین مواجه است و هم اکنون نیز ادامه دارد.

 

هرچند تجمع امروز مشهد به شهرداری ربطی ندارد آماده شنیدن مشکلات مردم هستیم

شهردار منطقه هفت مشهد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این تجمع تصریح کرد: ارتباط تجمع امروز در بولوار صبا به شهرداری کذب محض است و در هیچ از پارچه نوشته ها اعتراضی به شهرداری نشده است.

 

وی یادآور شد: با وجود اینکه تجمع امروز هیچ ربطی به شهرداری مشهد ندارد اما آماده شنیدن و پیگیری مشکلات مردم هستیم.

 

تجمع بلوار صبا زمین های آستان قدس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون