تاریخ خبر: کد خبر: 1648

ارسال اقلام فرهنگی حرم رضوی به 10 هزار مرکز فرهنگی در سراسر کشور

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی از ارسال اقلام فرهنگی به بیش از 10 هزار مرکز فرهنگی در سراسر کشور به مناسبت ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام علی پایاب اظهار کرد: اقلام و بسته‌های فرهنگی متناسب با ایام پربرکت دهه کرامت، به 10 هزار مرکز فرهنگی در نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

 

وی توزیع اقلام فرهنگی را در چارچوب ترویج فرهنگ رضوی دانست و افزود: دهه کرامت بهترین فرصت و زمان برای معرفی سیره و سبک زندگی رضوی است.

 

پایاب گفت: در این ایام آمادگی معنوی ویژه‌ای در بین عموم مردم وجود دارد که اثربخشی کلام معصومین(ع) را افزایش می‌دهد.

 

وی با اشاره به مسابقه کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» که ویژه ایام دهه کرامت برگزار می‌شود، ابراز کرد: محور مسابقه امسال ایام دهه کرامت، کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» بوده که موضوع آن سیره و روش زندگی امام رضا(ع) و دستورالعمل‌هایی است که ایشان به دوستان و یارانشان داشتند.

 

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در مجموع به 426 نفر از برگزیدگان این مسابقه، طی 10 روز ایام میلاد، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، افزود: همه روزه در ایام میلاد رضوی قرعه‌کشی‌هایی انجام می‌شود که کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات از جمله این جوایز است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون