تاریخ خبر: کد خبر: 2189

آغاز ثبت‌ نام دوره‌های آموزشی طب اسلامی در دانشگاه فردوسی

محمد رزاقی، دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به آغاز ثبت‌ نام دوره‌های آموزشی طب اسلامی در این کانون گفت: دوره‌های آموزشی طب اسلامی در سه موضوع «مزاج‌شناسی»، «تغدیه اسلامی» و «مصلحات مواد غذایی» به همت کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

 

دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه دوره مزاج‌شناسی، تغذیه و مصلحات مواد غذایی هر کدام به ترتیب در هشت، نه و دو جلسه، دو ساعته برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به برپایی هر کلاس با حضور 40 نفر در سال گذشته، امیدواریم امسال نیز استقبال خوبی از سوی دانشجویان صورت گیرد.



وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد: افزایش استقبال هر روزه مردم از طب سنتی، وجود رویکرد و نگاه علمی به موضوعات مختلف در فضای دانشگاه، استقبال خوب سال گذشته از برگزاری این دوره توسط دانشجویان، گسترش معارف رضوی و طب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این دوره است که همه این عوامل زمینه برگزاری دوره آموزشی با محوریت طب ائمه(ع) به‌ویژه طب‌الرضا(ع) و تدریس رساله ذهبیه را فراهم کرد.

 

رزاقی با اشاره به چگونگی ثبت‌ نام دانشجویان علاقه‌مند در این دوره ابراز کرد: تمامی دانشجویان و دانشگاهیان علاقه‌مند به مباحث طب اسلامی و سنتی می‌توانند جهت ثبت‌ نام در این دوره‌ها همه روزه تا تاریخ 17 مهرماه سال جاری از ساعت 9 صبح الی 13:30 به مدیریت فرهنگی و فوق‌برنامه، اتاق 21 مراجعه کنند.



وی محل برگزاری کلاس‌های این دوره را کلاس 10 مجتمع کانون‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه فردوسی دانست و اضافه کرد: در این دوره‌های آموزشی، به شرکت‌کنندگان علاوه بر اعطای مدرک معتبر، کتب و لوح‌های آموزشی در زمینه طب اسلامی اهدا خواهد شد و هزینه ثبت‌ نام در دوره طب اسلامی 30 هزار تومان است.

 

دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد در مورد زمان برگزاری کلاس‌های این دوره آموزشی نیز گفت: بعد از اتمام زمان ثبت‌ نام، دوره مزاج‌شناسی روزهای دوشنبه ساعت 12، دوره تغذیه اسلامی روزهای چهارشنبه ساعت 12 و دوره مصلحات غذایی روزهای پنجشنبه، ساعت 9 صبح با حضور ایمان پوررجب، دکترای طب سنتی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی

  • سمیه پژمان 13 2

    با سلام
    آیا کسانی هم که دانشجو نیستند می توانند در دوره های آموزشی دانشگاه شرکت نمایند لطفا در مورد کلاسهای سیسکو هم راهنمایی بفرمایید

  • 10 4

    من میخوام کلاسهای طب سنتی شرکت کنم تاکی مهلت داره

  • 5 3

    سلام توروخدا راهنمایی کنید من خیلی علاقه به طب سنتی دارم ایامامتاهلین وسی ودوساله های دیپلمه هم میتونیم شرکت کنیم خواهش میکنم جواب بدید الانم کلاس دارید

  • ترابی 1 1

    با سلام من مایل به شرکت در کلاسهای طب سنتی وگرفتن مدارک لارم جهت کار میباشم لیسانسه ولی غیر مرتبط هستم لطفا راهنمایی کنید.

  • 0 2

    سلام من لیسانس گیاهان دارویی دارم ومیخام دورهای طب سنتی و زالو درمانی و.... را بگذرانم آیا این کلاس هاهم برگذار میشود

  • mohammadali 0 0

    اميدوارم كلاسهاي غير حضوري هم برگذار كنيد

  • 0 1

    سلام میخواهم این دوره رو ثبت نام کنم ومن سیکل دارم میتوانم تو این دوره باشم

ارسال نظر

تریبون