تاریخ خبر: کد خبر: 1701

جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی دوره «ترنم» را برگزار می کند

جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی دوره «ترنم» را برگزار می کند

به گزارش قاصدنیوز، کارگاه‌های معرفتی، مهارتی ترنم 2 با محوریت افزایش شناخت نسبت به جریان‌های شاخص سیاسی- فرهنگی کشور، از سه شنبه، 11 شهریور‌ماه در ساختمان تشکل‌های این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

این طرح برای تابستان اعضا و فعالین فرهنگی تشکل های دانشجویی در نظر گرفته شده است و تا قبل از شروع ترم تحصیلی جدید به اتمام می رسد و این امر به دلیل آمادگی و خودسازی فرهنگی تشکل‌ها است.

 

طرح فرهنگی ترنم به مدت 2 هفته متوالی از تاریخ 11 تا 20 شهریور در( دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

 

در این طرح دو کارگاه معرفتی با عناوین جریان شناسی سیاسی و جریان شناسی فرهنگی، و دو کارگاه مهارتی با عناوین آموزش اصول نویسندگی و آموزش طراحی پوستر برگزار می‌شود که به گفته پایگاه رسمی جامعه اسلامی دانشجویان، یکی از اهذاف اصلی برگزاری این کارگاه‌ها همدلی و وحدت تشکل های اسلامی دانشگاه است.

 

استراتژی کشورداری و گفتمان سازی فرهنگی دولت های پنجم تا دهم، ارزیابی مهمترین چالش‌های دولت‌های پس از انقلاب، جریان شناسی احزاب در پیروزی و موفقیت دولت ها و بررسی انطباق مسیر حرکت دولت ها با ریل گزاری های رهبری و سیاست‌های کلان نظام اسلامی از جمله مباحثی است که در کلاس‌های جریان شناسی سیاسی این کارگاه‌‌ها مطرح می‌شود.

 

فرقه‌های نوظهور انحرافی حجتیه نوین، فرقه انحرافی شیرازی‌ها در شهرهای کشور و جریان‌های فکری انحرافی در طول عمر انقلاب اسلامی از سوژه‌هایی هستند که در کلاس‌های جریان‌شناسی فرهنگی این کارگاه‌ها بررسی شده و بنیان‌های فکری آن واکاوی می‌شود.

 

علاقمندان جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به پایگاه اینترنتی رسمی جامعه اسلامی دانشجویان به نشانی jadfum.ir مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون