تاریخ خبر: کد خبر: 8941

«قاصدنیوز» گزارش می‌دهد

یاوه‌بافی‌های سیاسی علیه آستان قدس رضوی/ آقایان! انتخابات تمام شد، چشمانتان را بشورید!

عده‌ای که در ایام انتخابات کوچکترین تحرکات سید ابراهیم رئیسی را زیر نظر داشتند تا بتوانند به ناحق خوراک خبری رسانه‌های زنجیره‌ای خود را تامین کنند، این حجم از خدمات آستان قدس در ماه مبارک رمضان را ندیدند و به یاوه‌گویی پرداختند.

یاوه‌بافی‌های سیاسی علیه آستان قدس رضوی/ آقایان! انتخابات تمام شد، چشمانتان را بشورید!

به گزارش «قاصدنیوز»، در ماه رمضان امسال آستان قدس رضوی همچون سنوات گذشته نهضت اطعام و رسیدگی به محرومان را با قوت بیشتری ادامه داد.

 

امسال بیش از ۵ میلیون زائر و مجاور در ماه رمضان میهمان ضیافت افطار امام هشتم(ع) شدند. صدها هزار محروم در استان‌های سراسر کشور از جمله 12 هزار روزه‌دار محروم استان سیستان و بلوچستان و  ۳۰ هزار روزه دار در روستاهای مرزی کشور اطعام شدند.

 

طرح «افطار، اطعام و اکرام» ویژه زائران نیازمند استان‌های خراسان اجرا شد. بیش از ۵ هزار سبد غذایی در مناطق محروم استان خراسان رضوی توزیع شد و 220 قنات نیز در استان های خراسان رضوی لایروبی گردید.

 

با این حساب عده‌ای که در ایام انتخابات کوچکترین تحرکات سید ابراهیم رئیسی را زیر نظر داشتند تا بتوانند به ناحق خوراک خبری رسانه‌های زنجیره‌ای خود را تامین کنند، این حجم از خدمات آستان قدس در ماه مبارک رمضان را ندیدند و به یاوه‌گویی پرداختند.

 

یکی از این افراد، محمد علی آهنگران بود که این روزها به واسطه شهرت حاج صادق آهنگران، تریبون معاندین راه و رسم 40 ساله پدرش شده است. البته حاج صادق از رفتار پسرش اعلام برائت کرده است اما او به هر حال از شهرت پدر و اختلافاتش با او سوء استفاده کرده و برای خودش در فضای مجازی تریبون دار شده است.

 

آهنگران

 

توییت محمد علی آهنگران با اینکه موجب ذوق زدگی ضدانقلاب و رسانه‌هایش شد اما بی‌پاسخ نیز نماند. در ادامه به واکنش منفی کاربران فضای مجازی به این اظهار نظر می‌پردازیم:

*

این طفلی رو جدی نگیرین این لنگ دیده شدنه 

حرف میزنه که دیده بشه کار هم به درست یا مفت بودنش نداره!

یکم نگاش کنید ذوق کنه بچه مون!

#خارخان 

*

اگه افطاری دادن به ۵ میلیون زائر و مجاور تو مشهد رو نمی‌بینی

اگه افطاری دادن به ۱۲ هزار نفر تو سیستآن بلوچستان رو نمی‌بینی

اگه افطاری دادن به صدها هزار محروم در استان های سراسر کشور رو نمیبینی

و بعد میگی چرا نبااااااات نمیدن حتما یک دکتر برو

*

photo_2017-06-29_17-35-25

*

2017-06-29 17_51_57-iGram (14154)

*

2017-06-29 17_36_53-آدم إبن حوّا در توییتر _هم آستان قدس همچنان بدون وقفه به فقرا کمک میکنه،هم قالیب

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون