تاریخ خبر: کد خبر: 8876

شهردار مشهد به‌اندازه 16 سال گذشته کار کرد/ فرمانداری به اعتراضات رسیدگی کند

وقتی می‌گوییم وی به‌اندازه 16 سال گذشته تاکسی نو وارد شهر کرد، به‌اندازه چندین سال فضای سبز ایجاد کرد و حدود 80 پارک در محلات کم برخوردار ایجاد شده، هنر اوست، چرا قبلی‌ها این کار را نکردند؟

به گزارش «قاصدنیوز»، کمال سروی‌ها در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص تذکر حجت‌الاسلام فاطمی ارفع در صحن علنی نسبت به تشکیل جلسه وی با منتخبین شورای پنجم، اظهار کرد: می‌گویند نباید به آنان رسمیت بدهیم که مصوبه‌ای داشته باشند که انتقاد درستی است اما آنان هنوز نخواستند مصوبه‌ای داشته باشند، آنان نیاز به شنیدن تجربیات ما دارند و ما نیز باید خوشحال باشیم که تجربیات خوبمان را در اختیار آنان قرار می‌دهیم.

 

تیم بررسی فرمانداری باید مستندات اعتراض را بررسی کنند

وی با بیان اینکه به نظر من روال درست پیش می‌رود، ادامه داد:  با دبیر مجموعه منتخبین نشستی داشتیم و این نشست‌ها ادامه‌دار خواهد بود، هرزمان نیاز به تشکیل جلسه‌ای باشد، هم من و هم سایر نمایندگان حاضریم در جلسه حضورداشته باشیم و تجربیات منتقل شود چون کار در شورای بعدی باید بهتر پیش برود.

 

رییس شورای اسلامی شهر مشهد به موارد اعتراضی برخی نمایندگان در خصوص انتخابات اخیر، بیان کرد: قسمتی از صحبت آقای فاطمی که تذکری در روند شمارش آرا و مواردی در صندوق‌های رأی بود، درست و حق قانونی هر فرد است که اعتراض کند، من نیز تأکید دارم پیگیری شود و اگر مستنداتی ارائه‌شده، تیم بررسی‌کننده در فرمانداری باید بررسی و بازشماری کنند.

 

بی‌تردید در شهرداری آینده مسؤولیت ندارم

وی در خصوص احتمال حضور وی در شهرداری دوره آینده، گفت: حتماً با شهردار و شورای شهر آینده همکاری می‌کنم اما بی‌تردید، مسؤولیتی ندارم.

 

سروی‌ها به وجود نواقص و تخلفاتی در روند اخذ رأی اشاره و عنوان کرد: ما نمی‌توانیم انتخابات را تأیید یا رد کنیم اما مستنداتی شناسایی‌شده و به هیأت بررسی تخلفات ارسال‌شده است؛ باید بگویم در مواردی من هم برخی تخلفات را مشاهده کردم که اخذ رأی در برخی صندوق‌ها تا ساعت 10 شروع نشده و صندوق‌هایی به من گزارش‌شده که 7 ساعت تعرفه نداشتند، از این موارد وجود داشته که در حال پیگیری است.

 

وی با بیان اینکه اگر در جلسه با منتخبین شورای پنجم در مورد شهردار از من نظر خواسته می‌شد، پیشنهادی داشتم، ادامه داد: شهردار آینده باید یک فرد کارآمد باشد که مشهد را خوب بشناسد، با دولت ارتباط خوبی داشته و حتماً غیرسیاسی باشد.

 

ملاک «کارشناسی» در عملکرد شورای چهارم، برگ برنده آن است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر اینکه شورای چهارم، شورایی غیرسیاسی بود، خاطرنشان کرد: موارد زیادی داشتیم که اعضای هم سو در شورا در مقابل نظرات کارشناسی یکدیگر نظر می‌دادند، در واقع کارشناسی ملاک شورا بود و این نکته این برگ برنده شورا به شمار می‌رود.

 

وی در خصوص عملکرد شهردار فعلی مشهد نیز گفت: یک شهردار می‌آید خط دو را آغاز می‌کند و تنها 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما یک شهردار می‌آید و بدون ادعاهای عمرانی، در همان زمان، 50 درصد پیشرفت انجام می‌دهد.

 

شهردار مشهد به‌اندازه 16 سال گذشته کار کرد

سروی‌ها با بیان اینکه کاملاً از عملکرد شهردار فعلی مشهد راضی هستم، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم وی به‌اندازه 16 سال گذشته تاکسی نو وارد شهر کرد، به‌اندازه چندین سال فضای سبز ایجاد کرد و حدود 80 پارک در محلات کم برخوردار ایجاد شده، هنر اوست، چرا قبلی‌ها این کار را نکردند؟

 

وی افزود: من به عملکرد شهرداری 17 می‌دهم زیرا هم شورا و هم شهرداری می‌توانستند بهتر و بیشتر کار کنند.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون