تاریخ خبر: کد خبر: 8836

همسر شهید مهدی باکری هم حمایت از روحانی را تکذیب کرد/ دیگر کسی بسیجی واقعی نیست!!

در پی انتشار لیستی از خانواده شهدا در حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری امضای این لیست را تکذیب کرد.

به گزارش «قاصدنیوز»، در پی انتشار لیستی از خانواده شهدا در حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری امضای این لیست را تکذیب کرد.



اطلاعیه همسر شهید باکری به شرح زیر است:

ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا

مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در آستانه حماسه دیگر انشاءالله با انتخاب کاندیدای اصلح مرحله جدیدی را در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت، ارتقاء عزت و سرافرازی ایران عزیزمان رقم خواهند زد.



در این راستا تعدادی از دوستان و خانواده‌های ایثارگر درخواست داشته‌اند که از نام شهید مهدی باکری و یا عنوان همسر شهید یا خانواده‌ سرداران شهید باکری در انتخابات استفاده نمایند که با مخالفت بنده مواجه شده‌اند،‌ اما این روزها گاها مشاهده می‌شود عکس شهید مهدی باکری در بیانیه‌ها و روزنامه‌ها و یا فضاهای مجازی یا ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداها در این خصوص منتشر می‌گردد.



لذا بدین وسیله اینجانب صفیه مدرس همسر شهید آقا مهدی باکری اعلام می‌دارم بنده هیچ گونه حمایت و یا جانب‌داری از احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها و کاندیداهای ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی و شهر روستا را نداشته و نخواهم داشت.



لازم به ذکر  است همچون شهدای عزیزمان در خط امام گام برمی‌داریم و گوش به فرمان رهنمودهای مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهیم بود.

خدایا چنان کن سرانجام کار
که تو خشنود باشی و ما رستگار

صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری

بنا بر این گزارش، خانواده‌های شهیدان همت، کشور، کوه و دقایقی هم پیش از این به صورت جداگانه حمایت از روحانی را تکذیب کرده بودند.

 

پیش از این اصلاح‌طلب‌ها با سوء استفاده از نام شهیدان باکری و همت خانواده آنها را حامی خود و منش خود می‌دانستند و بسیجی واقعی را تنها آن دو نفر می‌دانستند! محمد رضا شهبازی طنزپرداز کشورمان بعد از تکذیب حمایت خانواده شهید همت از روحانی نوشت: «بسیجی واقعی همت بود و باکری زین پس میشه بسیجی واقعی فقط باکری، اونم تکذیب کنه دیگه بسیجی واقعی نداریم.»

 

حالا به نظر می‌رسد با تکذیب خانواده شهید باکری دیگر بسیجی واقعی در کشور نداریم!

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون