تاریخ خبر: کد خبر: 8801

کریمی قدوسی: راهبرد روحانی نظام هراسی است

راهبرد روحانی در رقابت انتخاباتی نظام هراسی و ایجاد رعب و وحشت از نظام جمهوری اسلامی در دل مردم است و این روی دیگر سکه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی آمریکا و رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

به گزارش «قاصد نیوز»، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار کرد: راهبرد روحانی در رقابت انتخاباتی نظام هراسی و ایجاد رعب و وحشت از نظام جمهوری اسلامی در دل مردم است و این روی دیگر سکه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی آمریکا و رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

 

وی افزود: در مناظره اول و دوم و همچنین به احتمال زیاد در مستند تبلیغاتی روحانی، استراتژی اتاق فکر ایشان که با خارج کشور نیز مرتبط بوده این است که مردم را از نظام جمهوری اسلامی بترساند چراکه در مناظره دیشب 90 درصد روحانی روی محورهایی از جمله ترساندن مردم از قوه قضاییه، از نیروهای دفاعی، سیاست های اسلامی، سیاست های اجتماعی متمرکز بود و مانند تسبیحی آنها را بازشماری می کرد.

 

کریمی با بیان اینکه تعدادی مدیر کانال های غیر اخلاقی در فضای مجازی مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند اما در کل محدودیتی در فضای مجازی ایجاد نشده است لذا نباید مسائل را تعمیم داد اظهار کرد: باتوجه به زیر سؤال بردن قدرت دفاعی کشور و بر اساس قوانین مناظره، روحانی از صلاحیت ادامه مناظرات خارج شده است.

 

وی  توسعه سیستم دفاعی کشور برای حفظ امنیت را مربوط به تمام دوره ها دانست و گفت: اما روحانی با وجود اینکه خود ایشان رئیس شورای عالی امنیت ملی و هنوز در موقعیت اجرایی است، قدرت دفاعی کشور را به تمسخر کشید و خیلی فاجعه است لذا مردم باید توجه کنند سیاست های آقای روحانی باتوجه به اینکه رویکرد وحشت در درون به جای اقتدار را پیش گرفته، حتما کشور را به سمت جنگ می کشاند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: ایشان برای فراهم آوردن زمینه سقوط انقلاب اسلامی قصد ترساندن مردم را دارد لذا ملتی که بترسد تسلیم می شود و با این صحبت ها گرا می دهد به آمریکا که چنگ و دندان به مردم داخلی نشان دهید و خود نیز زمینه را فراهم می کند.

 

وی با اشاره به این مطلب که ایشان با روش های پیچیده مهندسی افکار الهام گرفته از نفوذ دوتابعیتی ها و مشاوران مرتبط با سرویس های جاسوسی، از دستگیری یکی از نزدیکان خود عصبانیت را نشان می دهد افزود: این خلاف مشی ریاست جمهوری کشور انقلابی است و از درون کشور را تهدید می کند.

 

منبع: صبح توس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون