تاریخ خبر: کد خبر: 1327

دکتر کوچک زاده

آقای رئیس جمهور به کجا میروید؟

اظهر من الشمس است که هیچ یک از منتقدین سیاست خارجی دولت از مذاکره واهمه ای ندارند و اصولا به دلیل داشتن منطق قوی و روحیه عاری از بی طاقتی های نه چندان مودبانه رئیس جمهورٰ همیشه خواستار مذاکره و گفتگو با مدافعین سیاست های خارجی و داخلی دولت بوده اند ولی متاسفانه مکررا مورد نوازش های حقوقدانانه رئیس جمهور از قبیل بی سواد و بی شناسنامه و اخیرا به جهنم واصل شدن قرار گرفته اند!!!

آقای رئیس جمهور به کجا میروید؟

متاسفانه آقای رئیس جمهور که خود را حقوق دان می داند و نه شهامت سرهنگ ها در مقابله با قلدران را دارد و نه با تاریخ چنان آشناست که از آن عبرت بگیرد با وارد کردن اتهامی کذب به منتقدین سیاست خارجی دولت مبنی بر اینکه آنها از مذاکره می ترسند! یک بار دیگر به توهین به منتقدان زبان گشوده و خواسته که منتقدان ایشان و سیاست های شان به جهنم بروند!!!! در باره این ادبیات سخیف که با استقبال گسترده رسانه های بیگانه مواجه و با ذوق و شوق توسط آنها انعکاس یافته است. چند نکته قابل توجه است:

 

اولا اظهر من الشمس است که هیچ یک از منتقدین سیاست خارجی دولت از مذاکره واهمه ای ندارند و اصولا به دلیل داشتن منطق قوی و روحیه عاری از بی طاقتی های نه چندان مودبانه رئیس جمهورٰ  همیشه خواستار مذاکره و گفتگو با مدافعین سیاست های خارجی و داخلی دولت بوده اند ولی متاسفانه مکررا مورد نوازش های حقوقدانانه رئیس جمهور از قبیل بی سواد و بی شناسنامه و اخیرا به جهنم واصل شدن قرار گرفته اند!!! از طرف دیگر منتقدانی که رئیس جمهور حقوقدان با منطقی قوی خواستار به جهنم رفتنشان شده اند به دلیل روحیه مقاومت و عدم سازش پذیری و آمادگی برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی و قلدری دشمنان مستکبر و باصطلاح آقای رئیس جمهور کدخدا های بین المللیٰ  حداقل از وزیر خارجه ایشان که دچار اشتباه محاسباتی جدی در ارزیابی قدرت نظامی و دفاعی ملت ایران است و دشمنان ملت ایران را  را قادر به از کار انداختن تمام سیستم دفاعی ایران با یک بمب می داند شجاع ترندٰ !!

 

ثانیا منتقدان فهیم دولت به دلیل منطقی و عاقل بودنشان به قول شیخ الرئیس ابوعلی سینا از گاو که شاخ دارد و عقل ندارد می ترسند امام رحمه الله علیه می فرمود:

 

" مرحوم مدرس- رحمة اللَّه عليه- آن طورى كه من شنيدم كه ايشان گفتند. ايشان گفتند كه شيخ الرئيس مى‏گفته است كه من از گاو مى‏ترسم، براى اينكه شاخ دارد و عقل ندارد. اين يك مسئله است. حالا فرضاً هم شيخ نگفته باشد، اما مسئله است. گاو شاخ دارد و عقل ندارد، قدرت دارد عقل ندارد. اينهايى هم كه در دنيا الآن فساد راه مى‏اندازند از همان سنخ هستند كه شاخ دارند عقل ندارند، قدرت دارند انسانيت ندارند". صحيفه امام    ج‏18    207   

 

آری آقای رئیس جمهور ! ما از مذاکره باک نداریم اما از جنایتکاران قدرت طلب و شهوت پرستی که بارها آنها را در جنایت و خیانتشان به ملت ایران آزموده ایم خصوصا وقتی مقابل جماعتی ساده اندیش قرار بگیرند نگرانیم! ما یقین داریم که حقوق ملت را نمیشود با منطق از گاو شاخدار گرفت! شما خلاف این را باور دارید؟

 

آقای رئیس جمهور ما آزمودن مجدد آنچه که امام و ملت بارها آزمود و با هزینه سنگین اثبات کرد  که با آمریکا جز با زبان زور و قدرت نمی توان روبرو شد را بیهوده و مخالف منافع ملی می دانیم !

 

آقای رئیس جمهور ما  به رهبری که به مذاکرات خوش بین نیستند  حسن ظن داریم و ایشان را هم در علم و هم تدبیر و هم اطلاع نسبت به اوضاع جهانی و هم بی توجهی به زخارف دنیا و تقوی از همه دولتمردان و خود شما واجد صلاحیت تر می دانیم و لازمه قطعی حفظ وحدت ملی به عنوان اصلی ترین پایه منافع ملی را توجه جدی به نظرات رهبری معظم انقلاب و حسن ظن به نظرات ایشان می دانیم.

 

ثالثا کاش رئیس جمهور حقوقدان که از ادب و عقل اوباما که اینهمه جنایات در حق بشریت مرتکب شده و می شود تعریف کرد وقتی عصبانی می شد طوری در باره منتقدانش ٰکه مورد نفرت کدخدا هستندٰ سخن می گفت که لااقل اوباما هم ایشان را عاقل و مودب ارزیابی نماید!!!

 

والسلام علی من اتبع الهدی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون