تاریخ خبر: کد خبر: 6670

فیلم: نطق انقلابی رسایی درباره اقدام غلط ظریف

2 سال قبل اتفاقی اوباما به روحانی تلفن زد، سال قبل اتفاقی ظریف با کری پیاده روی کرد، امسال هم اتفاقی با اوباما دست داد؛ حتما سال آینده هم اتفاقی هم را بغل می کنند +پخش فیلم گفتگوی جانباز ۷۰% با رهبر انقلاب درباره غفلت نمایندگان از برجام در مجلس

 

حجه الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: ۲ سال قبل دولت گفت به طور اتفاقی آقای روحانی با اوباما تلفنی صحبت کرد، سال قبل گفتند به طور اتفاقی ظریف با «جان‌ کری» وزیر امور خارجه آمریکا نیم ساعت قدم زده است، امسال گفتند به طور اتفاقی آقای ظریف و اوباما رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شدند و با هم دست دادند، حتما سال آینده می‌گویند به طور اتفاقی پریدند بغل هم و روبوسی کردند.

 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: تاریخ از این اتفاقات اتفاقی پر است، به طور اتفاقی یک عده غدیر خم را فراموش کردند، به طور اتفاقی یکسری از فرماندهان امام حسن (ع)، آن امام را تنها گذاشتند، به طور اتفاقی یک عده‌ای به لشکر یزید پیوستند و عاشورا رقم خورد و بهانه همه این موضوعات اتفاقی بودن بود.
 
 
بر پایه خبر منتشر شده توسط فارس، رسایی تأکید کرد: ما از یاد نبردیم به طور اتفاقی همه این افراد از گندم ری محروم شدند، آقای ظریف! چطور به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با آن دست چدنی مواجه نشوی؟ چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با دستی که به خون ملت ایران و ملت‌های دنیا آغشته است، دست ندهی؟ ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.
 
 
پس از این سخنان رسایی، کلیپی که رسایی به اتاق فرمان مجلس داده بود، پخش شد. در این کلیپ یک دقیقه‌ای محسن محسنی جانباز روشندل ۷۰ درصد در دیدار با مقام معظم رهبری انتقاداتی را نسبت به برجام مطرح می‌کند و رهبر معظم انقلاب هم خطاب به وی می‌فرمایند که اگر برجام با دقت نظر در مجلس بررسی نمی‌شود، این مسئله را به اعضای برجام بگویید.
 
پس از پخش این کلیپ، رسایی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: مبادا به طور اتفاقی سند ذلت این ملت در این مجلس تصویب شود.
 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون