تاریخ خبر: کد خبر: 6527

رونمایی از طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی «با هم»+ تصاویر

طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی بنای خوبی برای تحکیم خانواده به حساب می‌آید که به همت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد مهیا گردیده است.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، صبح روز گذشته با حضور شهردار، رییس شورای اسلامی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد و همسر شهید شوشتری از طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان «با هم» و نخستین کارت شهروندی این باشگاه با نام سردار شهید نورعلی شوشتری در محل تالار شهر رونمایی شد.

 

شهردار مشهد در این مراسم گفت: طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی بنای خوبی برای تحکیم خانواده به حساب می‌آید که به همت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد مهیا گردیده است و خروجی آن تعیین وظایف در زندگی مشترک، مبانی تحکیم خانواده، ارائه مشاوره‌های مطلوب و در نهایت همدلی بین زوجین خواهد شد.

 

همچنین رییس شورای اسلامی شهر مشهد در این مراسم تصریح کرد: از تمامی دست‌اندرکاران اجرای این حرکت و ایده بزرگ که نقش آفرینی موثری در استحکام بنای خانواده خواهد داشت نهایت تقدیر و تشکر را می‌کنیم.

 

محسن انتظاری هروی یادآور شد: اگر زندگی اسلامی توسط مادران شروع شود، قطعا بنا به فرموده قرآن کریم آن زندگی زنده خواهد شد و انسانیت را زنده خواهد کرد ضمن اینکه این حرکت فعالیتی خوب و فرهنگی با محورهای اسلام است که شروعی خوب داشته و قطعا پایانی خوب را منتج خواهد شد.

 

گفتنی است؛ این مراسم با حضور تعدادی از زوج‌های جوان و موفق مشهدی برگزار شد.

42w2dcwt

rjpmef57

ue9my80q

زوج جوان

vde6fe1k

lbi2vh7r

دهنوی

zjhvru40

طاهره همیز

نمایشگاه

کلمات کلیدی

  • زهرا عظیمی نسب 0 0

    با سلام
    طرحش فوق العاده است , من و همسرم در این طرح شرکت کردیم و به نتایج خیلی خوبی رسیدیم. عالیه واقعا

  • مصطفی صادقی 0 0

    با سلام و خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران طرح واقعا خسته نباشید .ممنون از طرح تون لطفا در سال های اینده نیز در صورت امکان ادامه دهید.یا علی (ع)

  • معصومه ایزانلو 0 0

    سلام وخسته نباشید خدمت تمامی کسانی که در اجرای این طرح دستی داشتند،باتشکر از کسانی که این طرح را درست کردند من و همسرم رضایت کامل از این طرح داریم واقعا عالیه

ارسال نظر

تریبون