تاریخ خبر: کد خبر: 8576

نقدی بر نحوه برگزاری یادواره شهید جواد محمدی مفرد

بزرگداشتی با مهمانانی اداری/ به جای نشان دادن آرم‌ها، آرمان‌ها را متذکر شوید

اولین یادواره شهید مدافع حرم سردار حاج جواد محمدی مفرد روز گذشته در مشهد برگزار شد. یادواره‌ای دور از حال و هوای مردم که در آن، بیشتر نظامی‌ها و مسئولین حضور داشتند تا خانواده شهدا، مردم و تشکل‌های مردمی

به گزارش «قاصدنیوز»، اولین یادواره شهید مدافع حرم حاج جواد محمدی مفرد روز گذشته در مشهد برگزار شد. یادواره‌ای دور از حال و هوای مردم که در آن، بیشتر نیروهای کادر و مسئولین حضور داشتند تا خانواده شهدا، مردم و تشکل‌های مردمی

photo_2017-02-23_19-35-16

 

در پوستری که برای این یادواره توزیع شده بود، نام و آرم 13 سازمان مختلف وجود داشت که این موضوع نیز خود گواه چگونه برگزار شدن این برنامه است. «اداری» برگزار شدن این یادواره‌ها که در آن «مردم» حضور ندارند قطعا سودی به حال جامعه نخواهد داشت و صرفا به عنوان یک گزارش کار در تابلوهای این سازمان و آن سازمان نقش می‌بندند و خیلی زود هم به فراموشی سپرده خواهد شد.

photo_2017-02-23_18-55-15

تریبون دادن به عناصر دولتی و سیاسی که خود باید پاسخگوی این باشند که برای شهدا و خانواده‌ی آنها چه کرده‌اند  نیز بی شک خواسته خود شهدا و خانواده آنها نیست. خوب است که به جای پر کردن اجباری سالن‌ همایش، یادواره این شهدای عزیز در محیطی مذهبی و با حضور نخبگان و مردم متدین و جوانانی مانند شهید جواد محمدی عزیز برگزار ‌شود. خوب است در این یادواره‌ها و بزرگداشت‌ها آرمان‌ها را متذکر شویم نه اینکه آرم‌ها را به نمایش بگذاریم.

photo_2017-02-23_19-34-59

نکته جالب توجه دیگر پیرامون این یادواره شهید، قید شدن نام سرلشکر محسن رضایی به عنوان سخنران برنامه در پوسترهای تبلیغاتی بود. با این حال محسن رضایی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که در تاریخ 4 اسفند برنامه‌ای در مشهد ندارد!

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم شریف و شهید‌پرور استان  خراسان رضوی به ویژه خانواده معظم شهدای استان می‌رساند سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ 1395/12/4 سفری به مشهد مقدس در برنامه‌های خود نداشته و در برنامه‌های ایشان نبوده است و چنان‌چه فرد یا افرادی بدون اطلاع‌رسانی این اداره کل اقدام به انتشار پوستر یا پلاکات در خصوص دبیر محترم نموده‌اند، توقع می‌رود نسبت به جمع‌آوری آن در فضای مجازی یا معابر شهر اقدام  کنند!

photo_2017-02-23_19-41-36

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون