تاریخ خبر: کد خبر: 8507

بسیجیان دانشکده علوم قرآنی مشهد: مسئولان واکنش‌ به نقض برجام را به تریبون‌ها محدود نکنند

بسیجیان دانشکده علوم قرآنی مشهد با صدور بیانیه‌ای از مسئولان خواستند واکنش‌ها به نقض برجام را به تریبون‌ها محدود نکنند و با عمل قاطع، به بدعهدی‌های طرف آمریکایی واکنش نشان دهند.

بسیجیان دانشکده علوم قرآنی مشهد: مسئولان واکنش‌ به نقض برجام را به تریبون‌ها محدود نکنند

به گزارش «قاصدنیوز»، بسیجیان دانشکده علوم قرآنی مشهد با صدور بیانیه‌ای از مسئولان خواستند واکنش‌ها به نقض برجام را به تریبون‌ها محدود نکنند و با عمل قاطع، به بدعهدی‌های طرف آمریکایی واکنش نشان دهند.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَ إِمَّا تَخافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِیانَةً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلی‏ سَواءٍ إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ الْخائِنینَ“

و چنان چه از خیانتکاری گروهی (از معاهدین خود) بیم داشته باشی در این صورت تو نیز با حفظ عدل و درستی عهد آن‌ها را نقض کن که خدا خیانتکاران را دوست ندارد.                             ( انفال/۵۸)

من اینجا لازم میدانم عرض بکنم [اینها] کارهای متعدّدی کردند، تخلّفهای متعدّدی کردند، یکی دو تا نیست، تازه‌ترینش این تمدید تحریم ده ساله است، اگر این تحریم [تمدید] بشود، قطعاً نقض برجام است -بدون تردید- و بدانند جمهوری اسلامی حتماً در مقابل آن واکنش نشان خواهد داد.

 

حرف من در این زمینه به مسئولین و به مردم این است که این توافق هسته‌ای که اسمش را گذاشته‌اند برجام، نباید تبدیل بشود به یک وسیله‌ای برای فشار، هرچند وقت یک‌ باری از سوی دشمن به ملّت ایران و به کشور ما؛ یعنی نباید اجازه بدهیم که این را وسیله‌ی فشار کنند.

مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان 95/9/3

 

با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در تاریخ 95/4/12 مبنی بر مطالبه گر بودن دانشجویان،که قطعآ زمینه ساز تلاش بیشتر مسئولان برای حل مشکلات خواهد بود؛بسیجیان دانشکده علوم قرآنی مشهد بر خود دیدند تا در برابر عهد شکنی آمریکای خبیث خدمت مسئولان نظام جمهوری اسلامی مطالبی را متذکر شود.

 

مسئولان محترم،همانگونه که مستحضر هستید شیطان بزرگ آمریکا،از اول انقلاب در اطراف ما بدنبال روزنه ای برای نفوذ به کشورمان بوده است و هر روز در صدد ضربه زدن بوده،هست و خواهد بود. در سه سال اخیر که دولتمردان برای پایان دادن به بهانه جویی های هسته ای پای میز مذاکره نشستند،دشمن خود را در لباس میشی پنهان کرده تا بتوانند به اهداف شوم خود برسد،که متآسفانه در بعضی از زمینه ها رسید. و اما پس از محقق شدن شماری از اهدافش چهره ی گرگ صفت خود را نشان داد و نمایندگان مجلسشان دست به تمدید 10 ساله ی تحریم ها علیه کشور عزیزمان زدند، و این تناقض با بندهای مقدمه ای برجام و موارد 24،21و26 دارد؛ ما از مسئولان مرتبط با این امر مطالبه داریم:

 

1- رفتار مقتدرانه در مقابل رفتار خسمانه کشور متخاصم و متخلف داشته باشند و فقط واکنش ها محدود به تریبون ها نباشد و در جبهه ی عمل به وقوع بپیوندد.

 

2- از مسئولان قانون گذار که در این امر وظیفه ی خطیری به عهده دارند انتظار می رود با رفتار مناسب پارلمانی اقدام اخیر دو مجلس آمریکا را به خوبی پاسخ دهند.

 

3- مسئولان اجرایی نیز در امر عمل به تصمیمات اتخاذ شده که توسط نهادهای قانون گزار در نظام جمهوری اسلامی صورت می پذیرد تمام تلاش خود را به کار گرفته و هر جا تخلفی بر علیه حقوق حقه ی ملت ایران مشاهده نمودند آن را به مردم و مسئولین مرتبط این امر گزارش دهند.

 

4- در آخرین گام پاسخ گویی به رفتارهای بی شرمانه  ی ارباب استکبار،آمریکای جنایتکار،از قوای نظارتی خود در جمهوری اسلامی این مطالبه را داریم که با تمام توان گزارشات مربوط به نقض عهدها و پیمان شکنی ها را به طور ویژه مورد توجه قرار داده تا صیانت از حقوق ملت ایران و فصل الخطاب بودن کلام نافذ رهبر انقلاب،مقتدرانه عملیاتی شود.

 

5- دانشجویان بسیجی دانشکده علوم قرآنی مشهد این انتظار را از مسئولان خود در نظام جمهوری اسلامی دارند تا این مطالبه ها را حمل بر رفتار تخریب گرایانه و یا نگاه حمایتی از جریان خاصی ندانسته و این نکات و مطالبه گری ها را جهت دفاع از حقوق ملت ایران در زمینه ی نقض برنامه ی جامع مشترک یا (برجام) مورد توجه قرار دهند،تا همچنان آرمان همیشگی انقلاب اسلامی که همان استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی است اعتلای خود را در جامعه جهانی حفظ نماید.

 

                              و من الله توفیق

                   والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون