تاریخ خبر: کد خبر: 8449

انتصاب مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی

شنیده‌ها از انتصاب مجتبی مختاری به سمت مدیرعاملی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی حکایت دارد.

انتصاب مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی

به گزارش «قاصدنیوز» به نقل از فارس، شنیده‌ها از انتصاب مجتبی مختاری  به سمت مدیرعاملی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی حکایت دارد.

 

در سوابق وی، معاونت اسبق موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، مدیر مرکز تخصصی شبکه جوانان رضوی، معاونت راهبری ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی و مشاور سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد دیده می‌شود.

 

وی از طراحان و مجریان جشن‌های بین‌المللی «زیر سایه خورشید» بوده که با استفاده از توان تشکل‌های مردمی و فرهنگی کشور و با محوریت حضرت امام رضا(ع) حرکتی تأثیرگذار در عرصه فرهنگ قلمداد می‌شود.

 

این در حالی است که سید مرتضی بختیاری قائم‌مقام آستان قدس رضوی در جمع کارکنان موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی از انتصاب مختاری به سمت مدیرعاملی این موسسه خبر داده بود.

 

در رسالت‌های این موسسه فرهنگی علاوه بر آنکه حلقه وصل تشکل‌های مردمی- فرهنگی با آستان قدس رضوی خواهد بود، در حوزه جوان، تربیت و خانواده اقدام می‌کند.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

  • هادی قمی 2 0

    بالاخره انتصاب به جا هم در آستانقدس دیدیم.
    البته آقای مختاری از این انتصاب توانمند تر است.

ارسال نظر

تریبون