تاریخ خبر: کد خبر: 8176

مُهر نائب خاص امام زمان(عج) به رهبر انقلاب رسید/

رهبر انقلاب عقیق تاریخی «عثمان بن سعید» را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند + عکس

سید حسن نصرالله، عقیق منتسب به جناب «عثمان بن سعید»، سفیر خاص حضرت بقیه الله (عج) را به پیوست نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تقدیم کرد. رهبر انقلاب نیز این مُهر تاریخی را در حاشیه دیدار با خانواده شهدای تیپ فاطمیون در مشهد مقدس، به موزه آستان قدس رضوی هدیه کرده‌اند.

رهبر انقلاب عقیق تاریخی «عثمان بن سعید»  را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند + عکس

به گزارش «قاصدنیوز»، عقیق منتسب به جناب «عثمان بن سعید»، سفیر خاص حضرت بقیه الله (عج) که با نامه پیوست شده‌ای از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، به رهبر معظم انقلاب تقدیم شده بود، توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

روی این عقیق سبز که با محاسبه سن کربنی آن در لندن، سال ۲۰۰ تا ۲۵۰ هجری قمری (برهه زندگی جناب عثمان بن سعید) به دست آمده، این طور حک شده است:

«عدتی لیوم الوعید
عثمان بن سعید»

گفتنی است گرچه تاریخ نامه‌ای که از سید حسن نصرالله منتشر شده، مربوط به بیش از یک سال پیش است، صبح امروز رسانه‌های گروهی خبر اهدای عقیق تاریخی نائب خاص امام زمان(عج) به رهبر معظم انقلاب را منتشر کردند و نوشتند «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه دیدارشان با خانواده شهدای تیپ فاطمیون در مشهد مقدس، این عقیق را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده‌اند.»

 

قاصددار

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون